Gjest gjest_gjest_* Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg er litt forvirret. har blitt sammen med en gutt nå (vi begge er 24 år). har kjente hverandre i ett år nå, og han har likt meg veldig godt lenge, men vi er først blitt ordentlig sammen den siste månden nå. Altså hvis vi går feks til butikken og liknenende prøver jeg å leie han men det varer kanskje 1 min. oxo tar han seg i håret eller no for lixom å tilfeldig slippe. dette har skjedd et par ganger nå, så er lei av å prøve. jeg skjønner ingen ting for jeg vet han ikke er flau over meg eller no. tvert imot,han er veldig ivrig på å vise meg frem til venner osv. hva kan det være?? forvirret..
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Det kan være så enkelt at han får klamme hender. Det er svært pinlig for gutter som lider av dette. Har du merket noe til det før?
Gjest gjest_gjest_* Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Det kan være så enkelt at han får klamme hender. Det er svært pinlig for gutter som lider av dette. Har du merket noe til det før? Hm nei du det tviler jeg på. har aldri merket at han har det. dessuten svetter han veldig lite og. en ting jeg har tenkt det kan være, selvom det kanskje høres rart ut er at han kanskje får stå? han blir nemlig veldig lett hard, om jeg bare kysser han fort i døren ellerno. neijg vet ikke jeg, har bare prøvd å vri hjernen min for jeg skjønner ingenting
Gjest StockDama Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg liker ikke å holde hender, vet ikke hvorfor, men kjennes bare rart ut. Klenger på han konstant ellers... så han slipper ikke unna.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Tror det er en del som ikkje liker å holde hender, har vært samboer i to år. vi har aldri holt hender når vi går ute. verken eg eller han liker det noe særlig.
theamoren Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 enig. Kunne ikke falle meg inn å gå rundt å holde hender! syns det er flaut og klissete, ubehagelig, upraktisk og klønete ja... Har ingenting å si med å være flau over kjæresten.. Da hadde han vel holdt seg hjemme eller ikke vært sammen med deg i det hele tatt.. Så tror ikke du skal tenke mer på det...
Jigva Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg liker heller ikke å holde hender ute. Synes det er så keitete.. føler meg ganske dum om vi gjør det. Tror nok ikke du skal legge så mye idet, og heller ikke gjøre deg opp konklusjoner på så små grunnlag. Ta det helt med ro, du kan jo prate med han om du tviler på noe.
Cienna Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Det er nok en smakssak...vi holder alltid hender når vi er ute....Liker det jeg; får kjærestefølelse jeg da Men nå er vi "nussere" i tillegg da...hehe. Nusser overalt...på gaten, i butikker o.l :rødme:
Gjest Bolledeig Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Jeg tror absolutt ikke han skammer seg for å gå rundt med deg. Men enkelte liker enkelt og greit ikke å holde hender noe særlig. Og man vil gjerne ikke innrømme det heller, nettopp fordi spørsmålet jeg nevnte først i innlegget gjerne kommer opp da. Enkelte er gladere i PDA enn andre.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Jeg har samme "problemet" men det har blitt litt mer av det etterhvert. I begynnelsen overtolket jeg det, slik jenter gjerne gjør, men fant ut at han nok ikke mener noe med det i den sammenhengen at han er flau over meg. Det ga jo ikke noen mening. Jeg vet nå at han rett og slett ikke liker å dra oppmerksomhet til seg selv i det heletatt og føler at hvis vi leier så vil folk se på han.
IloveNY Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Oi oi oi, dette hadde jeg hatt vanskelig for å akseptere tror jeg! Jeg er ikke en "nusser" men å holde kunne holde hverandre i hendene er viktig for meg Da føler jeg meg liksom litt "tryggere" og at vi ikke har noe problem med å vise at vi er glad i hverandre til resten av verden...
Gjest Bolledeig Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 I begynnelsen overtolket jeg det, slik jenter gjerne gjør, men fant ut at han nok ikke mener noe med det i den sammenhengen at han er flau over meg. Det ga jo ikke noen mening. Hvis flere hadde gitt slipp på tolking og analysering av hvert eneste utsagn og handling som skjer i et forhold, ville man fått en del færre tråder her inne, og en del roligere sinn. Av og til ER det faktisk ikke noen underliggende grunn, folk er bare forskjellige.
Alice Ayres Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Noen mennesker har store aversjoner mot å vise følelser offentlig. For enkelte har dette en konkret årsak, hos andre er det bare slik. Kanskje han vil endre seg med tid og stunder. Mannen min var litt sånn i begynnelse. Han følte seg ikke vel ved tanken på å kysse offentlig, men han kom da over det med tid og stunder... Vi råkliner ikke, med mindre vi befinner oss i en mørk krok et eller annet sted, men han har altså ikke noe problem med å gi meg et kyss på munnen. Så smør deg med tålmodighet. Kanskje ville det hjulpet å fortelle ham at det å leie han ute blant folk betyr mye for deg?
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #14 Skrevet 8. april 2008 Min eks holdt heller ikke hender, og han viste seg å være en sann psykopat...
Pokahonta Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 Min eks holdt heller ikke hender, og han viste seg å være en sann psykopat... Er det ikke slike innlegg man helst burde holde for seg selv???????????
Gjest Sorte Orm Skrevet 8. april 2008 #16 Skrevet 8. april 2008 Det kan jeg godt forstå. Det er rett og slett flaut. ubehagelig og rett og slett litt idiotisk og gå hand i hand. Kan forstå det om man holder en unge i handen. Men 2 voksne som går hand i hand virker rett og slett sært Du får rett og slett bare godta at han ikke vil
:-) anna Skrevet 8. april 2008 #17 Skrevet 8. april 2008 Usj. Jeg kan ikke fordra å leie, og det har jeg aldri gjort. Synes ikke det er koselig i det hele tatt. De eneste gangene jeg har likt det har vært i de ungdomsforelskelsene hvor jeg lurte veldig på om han likte meg eller ikke, og jeg ble kjempeglad når han tok meg i hånda.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #18 Skrevet 8. april 2008 Jeg kan heller ikke fordra å leie. Man blir jo helt bevegelseshemmet av det. Ikke kan man pendle med armene på den måten som er mest naturlig for en, og ikke kan en bruke armen til noe. Nei, ellers takk. Jeg kan godt holde hender når vi sitter på kino, men å gå rundt og leie vil jeg ha meg frabedt.
Gjest *smak* Skrevet 8. april 2008 #19 Skrevet 8. april 2008 Jeg liker å leie og det gjør samboeren også. Det var en av de tingene jeg falt for med han. Han liker å holde rundt meg og leie i offentligheten, det synes jeg er koslig.
Gjest lissi32 Skrevet 8. april 2008 #20 Skrevet 8. april 2008 Vi hadde en liten diskusjon på dette i starten, fordi jeg skjønte ikke hvorfor han ikke likte det.. Men han hadde ikke noen annen grunn at han syns det var ubehagelig og ville mye heller holde armen rundt meg.. er jo greit det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå