Gå til innhold

Gave til 70-års dag

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal kjøpe en gave i dag til en dame som fyller 70 år, og lurte på om noen har noen tips til hva en kan kjøpe. Har selvsagt alt. Har tenkt å bruke rundt 500,- pluss- minus littegrann da. Høres dette veldig lite ut? Er ikke veldig nær og har ikke så veldig mye penger til rådighet.

Der må kunne sendes per post.

Hvis noen har tips tar jeg imot med takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lalla_*
Skrevet

Hva med et gavekort til hånd- eller fotpleie? Se på Gule sider hva som finnes der hun bor.

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Da min far fylte 75, kjøpte jeg gavekort på spa-behandling til ham. Da kan han velge fotpleie, massasje eller noe annet han kan tenke seg.

Gavekort på blomster vet jeg at mange eldre damer setter pris på. Hvis jubilanten liker å lese, kan vel et par fine bøker være en ide.

Skrevet

Synes absolutt ikke det hørtes lite ut. Tror jeg hadde klart meg med rundt 300 hvis jeg var alene om gaven, og det ikke var nær slekt som bestemor, tante e.l.

Har damen noen interesser da? Hvis hun er aktiv og går på tur f.eks. kunne noe turutstyr kanskje vært noe. Sekk, termos e.l. Eller hva med gavekort på kuturopplevelse som kino eller teater?

Eller hva med en håndveske, et sjal, en god krem, parfyme (hvis du vet hva hun liker).

Litt vanskelig å gi råd når man ikke kjenner personen. 70-åringer er jo så forskjellige. Noen er sporty og ungdommelige, mens andre er mer satt og liker kanskje best nips og konfekt. :)

• 5 måneder senere...
Skrevet
Skal kjøpe en gave i dag til en dame som fyller 70 år, og lurte på om noen har noen tips til hva en kan kjøpe. Har selvsagt alt. Har tenkt å bruke rundt 500,- pluss- minus littegrann da. Høres dette veldig lite ut? Er ikke veldig nær og har ikke så veldig mye penger til rådighet.

Der må kunne sendes per post.

Hvis noen har tips tar jeg imot med takk.

Hel- eller halvårsabonnement på Familien. Jeg gir det til min mor hver jul, og hun er kjempeglad for å få det. Hun sier hun da får ny gave hver 14. dag da hun går i postkassen for å hente nytt nummer. På forhånd har hun stelt i stand et hyggelig måltid til seg selv, og setter seg ned og blar gjennom nytt blad. Enkle gleder er ofte de beste.

Og kjøp for all del ikke nips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...