Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet denne linken finnes fra gamle dager av, men tenkte likevel jeg skulle ta den opp igjen!

Dette etter at en bekjent av meg ble dumpet mens de hadde sex. Hun måtte ta bussen for å komme hjem, men klokken var 2 på natta og det gikk ikke flere busser og hun hadde ikke penger til taxi. Det ble en ganske klein natt. :eeeh:

Anyways, kom med pinlige/kjipe/morsomme og rare historier! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

:sprettoy: Så utrulig kjipt.

Jeg er så fantastisk at jeg har ikke blitt dumpa enda =p

Så jeg vil bare abonnere.

*abonnere*

Skrevet

Jeg var riktignok bare ei lita jente (les: 15 år), men jeg burde visst bedre, og i alle fall hatt nok empati til å oppføre meg ordentlig! Får skylde på depresjon og spiseforstyrrelser, og legge til at jeg ALDRI har gjort noe lignende siden.....

Okei, jeg hadde da altså kjæreste som gikk i samme klasse som meg, siste året på ungdomsskolen. Han forgudet meg, klisjeen "tilber jorden du går på" passer veldig godt. Uansett, jeg syntes dette med å skulle bli så glad i noen var veldig skummelt, og hadde problemer med å forholde meg til det hele. Så en dag sluttet jeg rett og slett å snakke til ham. Jeg sa ikke til ham at det var slutt - jeg sa INGENTING. Vi gikk i samme klasse, men jeg sa ikke engang hei når vi så hverandre. Jeg tok ikke telefonen, svarte ikke på meldinger - INGENTING.

Så en dag sluttet han å prøve. Jeg har forferdelig dårlig samvittighet for det fremdeles, for jeg knuste virkelig hjertet hans.

Men det merkelige med det hele er at vi har truffet hverandre fra tid til annen de ti årene siden dette skjedde, og hver gang får jeg høre at jeg er og kommer alltid til å være drømmedama. Forhåpentligvis "vokser" han det av seg, men snakk om å gjøre noen bedre enn de er!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Ungdomsskjæresten min ventet til at jeg hadde fått beskjed om muntlig eksamen. Kom ikke opp. Han gjorde det slutt. Jeg gråt og så hadde vi sex før han gikk.

Gjest Gjest
Skrevet

Samboer ventet til dagen etter at vi kom hjem fra (fin) ferie! Ut i kulden!

Skrevet

Da jeg var 19 var jeg sammen med en på 27 i et par måneder. Helt til han bestemte seg for å ikke være sammen med meg mer, tror jeg da i vertfall. Han sluttet å svare på meldinger, tok ikke telefonen når jeg ringte, åpnet ikke døra når jeg dro til han for å få svar på hva f som foregikk (og jeg visste han var hjemme).

Etter en måned eller to med hjertesorg (jeg var jo ordentlig forelska) uten en lyd fra han, fikk jeg plutselig en dag en melding om han kunne komme på besøk, jeg spurte da om hvorfor det? Jeg trodde det var slutt? Svaret jeg da fikk var: slutt? nei hvorfor skulle det være det?

Herregud for en tosk sier jeg bare. Snakk om å leke med ei jentes hjerte.

Gjest Gjest
Skrevet

Å gjøre det slutt på sms, syns jeg er en kjip måte, spesielt når det gjelder to voksne folk som i begynnelsen av forholdet snakket veldig mye om at man skulle ta opp og diskutere alle ting som dukket opp, på en saklig og grei måte.

Gjest hemmeliii
Skrevet

:sjenert: veeeeel...

fra jeg var 18-23 1/2 var jeg sammen med xen min..men så plutselig (gudene må vite at jeg aldri har gjort sånt før eller siden) ble jeg kjent med en fyr på nettet. Og ble nesten umiddelbart forelska i ham, og han i meg. så jeg måtte bare konstantere med det faktum at sorry jeg er forelska i en annen.... :sjenert: følesene mine var HELT borte.

snålt, men også VELDI letta dro jeg for å besøke gutten i tromsø og lynet slo ned umiddelbart. fra det samme øynene mine falt på ham på flyplassen var det ingen andre i mitt liv. Nå er vi samboere og har vært sammen i nesten 3 år så selv om det var VELDI slemt av meg, var det SÅ verdt det..heh.Har forresten x-en på msn men vi prater sjeldent.Han er stort sett lettere sarkastisk, noe som han har all grunn til å være..hehe.

Tudeluuu:)

Skrevet (endret)

Jeg hørte om ei som fant seg en ny fyr uten å gjøre det slutt med den første. Plutselig en dag forlovet hun seg med fyr nummer to - og hadde på seg ringen da hun traff fyr nummer en. Som selvsagt la merke til ringen, spurte hva det var for noe, og fikk da til svar "øøh, ja, det var noe jeg skulle fortalt deg...jeg har forlova meg"

:overrasket:

Eksen min fant meg kyssende med en annen fyr. Jeg har fremdeles dårlig samvittighet når jeg tenker på det. Greit nok, jeg var 18 og følelsene hadde vært rinelig døde i laaange tider, men det var ikke pent gjort uansett.

Endret av Trampe
Skrevet

Første gangen jeg gjorde det slutt med noen var jeg ca 17 år. Siden vi ikke bodde på samme sted, skjedde det over telefonen. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si, så venninna mi var suffløse og hvisket ordrett det jeg skulle si. Stakkars gutt, sier jeg bare. Takk og pris for at jeg har modnet betraktelig siden den pinlige episoden der..

Skrevet

Da jeg var 15år var jeg sammen med en som var året eldre enn meg i noen mnd. Det begynte å gå dårlig og jeg vurderte vel å gjøre det slutt. Men plutselig fikk jeg ikke tak i han mer, jeg ringte hjem til han, på mobil, til venner o.s.v fordi jeg ville jo si det til han selv face to face at det ikke funka.

Men etter 2uker uten kontakt sa jeg vel så smått rundt til folk at det var slutt, og etter 3 dager så ringte han og lurte på hva slags bitch jeg var og hvor umoden jeg var som ikke kunne si det direkte til han at det var slutt. Men jeg sa jo som sant var at jeg fikk jo ikke tak i han så noe måtte jeg jo gjøre.

:fnise:

Skrevet

Så mye morsomt :ler: (og litt småtragisk selvfølgelig)

Jeg var hos kjæresten som 13-åring, han bodde fire timer unna og vi hadde en fin dag sammen før jeg skulle reise hjem igjen. Ti minutter etter jeg hadde satt meg inn i bilen for å kjøre hjem så tikket det inn en sms hvor han sa "det er slutt". Fantastisk sjarmerende ;)

Selv har jeg gjort det slutt på en liten heldig måte også. Var igjen sammen med en i et avstandsforhold da jeg var 14, og hadde vært sammen med han i to måneder da jeg fant ut at jeg skulle bli sammen med en annen fyr samtidig. Sjakktrekk, I know. Jeg sendte en mail til han jeg var i avstandsforhold med og han svarte vel egentlig bare med "ok, gidder ikke dette lenger jeg heller". Så da var det vel egentlig bare greit da :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

En kar på nesten 30 viste seg å være en skikkelig feiging da han valgte å ikke gjøre det slutt face to face, men over facebook!

Sånt er ikke noe å samle på, så var glad til etterpå.. hehe :)

Gjest Vimsevas
Skrevet

Jeg var i ett forhold nesten to år, da jeg bare for artig begynte å flørte med en gutt på blink.. (Som de fleste kjenner til)

Det begynte bare som en lek, (kunne aldri tenkt å funnet meg en kjæreste på nettet før, for det var det bare mennesker uten sosiale antenner som gjorde..ja no sånt)

men etterhvert snakket vi timesvis på msn, tlf, og mens jeg var sammen med ex dro jeg faktisk for å møte han, da han skulle besøke moren sin, en time unna der jeg bor. Kunne ikke dy meg for å få litt action i hverdagen.

Jeg vet ikke hva jeg tenkte med, kunne aldri gjort noe sånt idag!!

Jeg sa til exn, at jeg var i england for å besøke ei venninne, og sannheten kom jo selvflgelig på blinksiden.

Må bare le av å tenke på det nå.. det var jo grusomt gjort!! trodde jeg kunne ha flere baller i luften samidig ! Off! Stakkars dude.

Vi krangler ikke, men snakker ikke sammen. Jeg kuttet kontakten og jeg og blink kjæresten har vært sammen i 2,5 år.

Skrevet
:sprettoy: Så utrulig kjipt.

Jeg er så fantastisk at jeg har ikke blitt dumpa enda =p

Har heller aldri blitt dumpet enda. Er visst like fantastisk som deg, jeg. :gjeiper:

Men det er jo ingenting som er så underholdende som å lese om andres ulykke... :popcorn:

Skrevet

Da jeg var 19, dumpa jeg kjæresten min på 3- års dagen vår... Det var ikke planlagt, men vi hadde hatt det dårlig LENGE, og plutselig så bare glapp det ut av meg.... Litt dårlig gjort, kanskje...

Skrevet

Jeg ble dumpet av min første store kjærlighet på julaften jeg var 13 og han var 15, og gud så trist og knust jeg var, våknet til en melding.. Gutter altså.. hehe. første gang jeg har blitt dumpet og forhåpentligvis siste..

Skrevet (endret)

-

Endret av Melania
Skrevet

Hei.

akkruat med mens jeg leste denne tråden så slo det meg hvorfro det tok så lang tid og hvorfor det var så jævli når det ble slutt med exen<:)

det er jo fordi han e den eneste somhar slått opp med meg ellers så er det jeg som har dumpa andre...

det slo meg akkurat nå :eeeh:

jeg jobber med han og det har vært selvpining å jobbe når han har jobba..

håper jeg kommer helt over han og slutter å håpe nå. er noen mnd siden det ble slutt.

Skrevet
En kar på nesten 30 viste seg å være en skikkelig feiging da han valgte å ikke gjøre det slutt face to face, men over facebook!

Sånt er ikke noe å samle på, så var glad til etterpå.. hehe :)

Jeg vet om ei dame som gjorde noe tilsvarende, bare at hun ikke direkte sa at det var slutt. Hun byttet rett og slett ut navnet på den hun var "in a relationship with" og lot den hun hadde dumpet finne det ut selv. Og det er godt voksne mennesker det er snakk om her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...