Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg så et par jazzpants på hm.com, men er usikker på om det vil kle meg, som har 15-20 kg ekstra, altså store lår og rumpe. Skal jeg heller satse på en videre modell?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg så et par jazzpants på hm.com, men er usikker på om det vil kle meg, som har 15-20 kg ekstra, altså store lår og rumpe. Skal jeg heller satse på en videre modell? det spørs; fordelen med noe trangt er at det holder ting på plass, og det blir mindre dissing. men hvis man føler seg rævva i noe trangt, så bør man vel gå for noe videre. min erfaring er i alle fall at det er viktig å føle seg vel på trening. uansett, der jeg trener går både tykke og tynne i trange/vide klær.
skanky Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg synes ingen kler jazzpants.. Men når det er sagt, så er det jo det de fleste jentene bruker der jeg trener, uansett størrelse.
Gjest Evine Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Bruk det du synes er mest behagelig. Jeg liker best å bruke korte eller lange tights i "pustende" materiale ... For meg er det absolutt mest behagelig å bruke tettsittende bukser .. men jeg liker dem smale nede også. Er heller ingen sylfide .. men jeg trener 4-5 ganger i uken og er fast i fisken og driter i hva andre mener om mine tights ..
rsa Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg skulle ned 15 kilo da jeg begynte å trene, og trivdes - og trives fortsatt - i vide svarte treningsbukser fra h&m. Bruker t-skjorter/langerma gensere som ikke klistrer seg inntil kroppen.
rugrat Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Jeg bruker stort sett bare jazzpants, og jeg har 15kg for mye, med stor rumpe og store lår. Det er mange store som bruker det på treningssenteret der jeg går.
Wildy Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Bruk det du synes er godt å trene i, hvordan andre eventuelt synes det ser ut er revnende likegyldig. Jeg tror faktisk ikke folk flest bryr seg om hva andre har på seg.
Cienna Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Bruk det du føler deg vel i...jeg bruker bare vide bukser, gjerne en tight singlet med en collegejakke over....Liker ikke de stramme buksene. Men det er smak og behag og opp til enhver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå