ivanka Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 tittelen er hentet fra refrenget til en sang jeg ikke husker navnet på, eller hvem som synger den. men det trenger jeg å vite, for den er så kul. hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 8. mai 2003 #2 Del Skrevet 8. mai 2003 Dr. Kosmos heter han som synger... Tror den bare heter "jag låg med henne i tsjekkoslovakien" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 8. mai 2003 #3 Del Skrevet 8. mai 2003 Ja, den er tøff den! Trekker på smilebåndene hver gang jeg hører den, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 8. mai 2003 #4 Del Skrevet 8. mai 2003 Dr. Kosmos er kule! Se dem live dersom du får muligheten! :D La petite kommuniste er forøvrig også en veldig artig sang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 9. mai 2003 takk allesammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå