Gå til innhold

Vielse

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei..

jeg har et spørsmål. Mannen min er muslim men jeg er ikke troende , men tar hensyn til han så respekterer koranen. jeg har lyst på et tradisjonelt bryllup med løfter, ring,brudepiker osv. hvordan anbefaler dere at dette gjøres? Jeg har lyst til å ha vielsen ute, så er det mulig å leie inn noen til å vie oss som ikker er prest eller en prest som legger vekt på likheter? kansje et dumt spørsmål men vi snakker ofte om dette..

på forhånd takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei..

jeg har et spørsmål. Mannen min er muslim men jeg er ikke troende , men tar hensyn til han så respekterer koranen. jeg har lyst på et tradisjonelt bryllup med løfter, ring,brudepiker osv. hvordan anbefaler dere at dette gjøres? Jeg har lyst til å ha vielsen ute, så er det mulig å leie inn noen til å vie oss som ikker er prest eller en prest som legger vekt på likheter? kansje et dumt spørsmål men vi snakker ofte om dette..

på forhånd takk..

I Unitarforbundet har vi god erfaring med å vie par der det både er forskjellig tro, ikke-tro eller samme tro. Ute som inne. Tradisjonelt som utradisjonelt. Vi legger vekt på at vigselen skal være så nær opp til akkurat det brudefolket selv vil ha. Du finner mer informasjon her, hvis du er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...