Puma Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 (endret) Ikke alle katter er som andre katter, det har jeg lært idag. De fleste katter, fanger mus og fugler. Det hender også at de tar med det de fanger hjem. Altså: helt normalt. Jeg har en sånn katt. Gizmo er da pr. def. en helt normal katt. Så har vi Nero... Denne lille søte(?) pusen, som følger sine egne regler. Der andre katter fanger mus og tar med hjem, fanger han en fullvoksen frosk(!), og tar med hjem. Frosken lever og er sluppet ut dit den hører hjemme. Den var faktisk ikke skada. :-) Den katten kommer nok alltid til å få meg til å lure litt tror jeg. Endret 5. april 2008 av Puma
astral Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Haha! Frosk faktisk ;P Min Linus er en skikkelig badenymfe. Elsker vann og vil gjerne være med når vi dusjer og legger seg i vaksen som en propp mens vannet står på. Yndlingsleken hans er å stjele brødet som ligger på benken å dra det rundt i huset. Dessuten leker han "apport" sånn hunden gjør. Kommer draende med det meste vi kaster for han ;P Liker å ta spaserturer rundt pipa på vårt to etasjes hus. Og han prater/mjauer ALLTID! Sikkert fordi jeg går å prater med meg selv/han når vi er alene hjemme =) Underholdende er pusen min hvertfall :D Men han har foreløpig holdt seg til mus ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå