Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 jeg har alltid et dilemma om morningen: foundation eller ikke?? føler meg alltid mye finere med, men er redd dettte gir kviser? eller er det slik at mineralene ikke gir kviser? håper på svar
milla-mor Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg tror ikke du nødvendigvis vil få kviser av vanlig foundation hvis du ikke har fra før, men mineral-foundation er mye bedre for huden, ja. Det er ikke så lurt å bruke vanlig foundation hver dag, iallefall, for huden puster ikke like bra under. Jeg bruker mineral-foundation til hverdags, og så vanlig når jeg skal pynte meg litt ekstra.
Gjest StockDama Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Non comedogenic foundation er visst et clue å se etter om man vil ha sminke som ikke tetter porene. Men skal selvfølgelig taes med en klype salt. http://www.wisegeek.com/what-is-noncomedogenic.htm Verdt et forsøk da.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg får store porer og sorte prikker på nesen av ID bare minerals. Bruker nå bare Exuviance foundations,med fruktsyre ,og huden blir bare finere og finere.
favoritten Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg får store porer og sorte prikker på nesen av ID bare minerals. Bruker nå bare Exuviance foundations,med fruktsyre ,og huden blir bare finere og finere. Hvor får du tak i denne??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå