Gjest Rettpåsak Skrevet 5. april 2008 #1 Del Skrevet 5. april 2008 Hei Er det noen som har tips til hvordan jeg kan unngå hybelkaniner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. april 2008 #2 Del Skrevet 5. april 2008 Tja, det eneste jeg vet om som funker, er en sånn. Ellers er det vel slik at elektriske artikler genererer støv, så det er gjerne årsaken til at hybelkaninene formerer seg. Jeg har hørt at det går an å tørke støv med litt tøymykner i vannet i stedet for vaskemiddel, for det skal hindre statisk elektrisitet. Om det funker, er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 5. april 2008 #3 Del Skrevet 5. april 2008 Støvsuge og vaske ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 5. april 2008 #4 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Tørrmoppe i stedet for å gidde dra fram støvsugeren (bare støvsuge teppe om man har). Å moppe tar bare et øyeblikk og funker som bare det, bruker støvsuge støvet av moppen, så greit ha en støvsuger. Bruke microfibermopp uten såpe, bare vann, enkelt og greit når man vasker en gang i blant. Grønnsåpe etc binder bare støvet og det blir vanskeligere å bruke tørrmopp og støvet fyker ikke og gjemmer seg i krokene og under sofaen da... Endret 5. april 2008 av vimselot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 5. april 2008 #5 Del Skrevet 5. april 2008 Å tørke/legge sammen klær i stuen er en skikkelig støvbombe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 6. april 2008 #6 Del Skrevet 6. april 2008 Legge ut snarer og feller... Eller robomop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå