Gå til innhold

Ligger det noen daglivarebutikker i nærheten av studensenteret i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal begynne å trene der, og siden det ligger et stykke hjennefra (og nærmeste matvarbutikk i nabolaget mitt ikke heller er spesielt nært, og er i tillegg dyr og dårlig), tenkte jeg kunne handle mat og andre nødvendigheter når jeg først er i sentum for å trene. har så vavittig dårlig tid for tiden at det er så vidt jeg kan avse tid til trening, så shopping, selv av noe så essiensielt som mat, blir nedprioritert. Noen tps til hvor nærmeste (riimelige) daligvareburikk er?

Endret av Quirky
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen oppe på høyden såvidt jeg vet, men hvis du går ned i Nygårdsgaten så har du Rema 1000 rett over gaten for Grieghallen og Rimi som lengre borti gaten. Ellers har du Mega i Strømgaten. Det er også en liten dagligvare på Møhlenpris (Bunnpris tror jeg), den ligger i Welhavensgate sånn ca midtveis mellom broen og fotballbanen. Alt i knappe 500m radius fra Studentsenteret, så det kommer på litt ann på hvilken vei du skal.

Skrevet
Det er ingen oppe på høyden såvidt jeg vet, men hvis du går ned i Nygårdsgaten så har du Rema 1000 rett over gaten for Grieghallen og Rimi som lengre borti gaten. Ellers har du Mega i Strømgaten. Det er også en liten dagligvare på Møhlenpris (Bunnpris tror jeg), den ligger i Welhavensgate sånn ca midtveis mellom broen og fotballbanen. Alt i knappe 500m radius fra Studentsenteret, så det kommer på litt ann på hvilken vei du skal.

På Møhlenpris er det Nærmat (og Joker litt lenger unna). Anbefales ikke, dårlig utvalg og stive priser. Anbefaler Rema 1000 som Titta fortalte om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...