Catanova Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei. Jeg tror det er på tide å prøve en dyretolk til katten min. Er veldig skeptisk til det egentlig, og vil derfor ikke bruke mange, mange lapper på dette. Så hvis noen vet om billige dyretolker, evt. "studenter" som tar kurs og sånt, som gjør det for en billig penge så hadde det vært supert om dere kunne linket til hjemmeside/mail. kom gjerne med deres egne historier, da spesielt fra dere som har vært skeptiske til det før men valgte allikevel å prøve det. Jeg blir lissom litt skeptisk når jeg hører om at man bare skal sende et bilde av katten sin på mail til den personen, så skal de kunne klare å finne ut det meste om den katten... i bunn og grunn syns jeg det blir litt dumt, men jeg er villig til å gi det et forsøk i og med at jeg har prøvd alt for å få katten min til å kvitte seg med et problem.
Gjest Spadamen Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Her kan du få svar gratis. Men du får derfor veldig korte svar. Sikkert betre å skaffe en "ordentlig" tolk. Eg trur eigentleg ikkje på sånt. Eg trur det har meir med dette å gjere.
Lilith Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Hvis du bor i Oslo, så har jeg sett en lapp om det i Jan Holt Akvarium på Bislett, tror jeg. Mener i hvert fall det var en tolk som reklamerte for seg selv. Tror til og med hun var student ...
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 http://www.stallfellen.com/dyretolk/bestille.php
Jigva Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 http://dyretolkning.com/Behandlere.html Hun tar 200 kroner for konsultasjon. Jeg prøvde og en en venninne av meg forsøkte, vi fikk begge svar som gjør at vi tror mye mer på dette nå. Altså hun kom med informasjon hun absolutt hadde ingen mulighet til å vite på forhånd. Særlig venninnen min fikk fantastiske resultater etter samtalen.
Catanova Skrevet 6. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2008 http://dyretolkning.com/Behandlere.html Hun tar 200 kroner for konsultasjon. Jeg prøvde og en en venninne av meg forsøkte, vi fikk begge svar som gjør at vi tror mye mer på dette nå. Altså hun kom med informasjon hun absolutt hadde ingen mulighet til å vite på forhånd. Særlig venninnen min fikk fantastiske resultater etter samtalen. takk, takk. skal kontakte henne
la Flaca Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Vil bare tipse om hvis det er et adferdsproblem det er snakk om så kan Feliway hjelpe veldig, hvis du ikke allerede bruker det.
Catanova Skrevet 10. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2008 Vil bare tipse om hvis det er et adferdsproblem det er snakk om så kan Feliway hjelpe veldig, hvis du ikke allerede bruker det. hva er feliway?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Drar denne tråden opp igjen jeg, for jeg lurer på det samme. Skulle gjerne prøvd dyretolk på pusen min, men jeg ville høre om noen her har noen erfaringer/anbefalinger først. Kom med det;) Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå