Gå til innhold

Madonna har planer om å lage en remake av Casablanca

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1773

Da jeg leste dette, håpet jeg ærlig talt det egentlig bare var tull. Men det kan se ut som damen faktisk har planer om å sette filmen ut i livet.

Jeg har all mulig respekt for Madonna som artist, men jeg synes det ærlig talt er på tide at hun skygger vekk fra filmlærettet, eller regissørstolen for den saks skyd. Det å i det hele tatt tenke tanken er for meg nesten litt uvirkelig.

Casablanca er på ingen måte min favorittfilm, men allikevel har jeg et sterkt forhold til den og betyr mye for meg. Noen ganger synes jeg man kan la de gamle gode klassikerne være - og nettopp la det være det: gamle og gode. Det hjelper lite om hun så finner verdens beste skuespillere, det kommer til å ødelegge enormt mye, tror jeg da. Tenker med grøsninger hvordan Casablanca vil hele tiden bli sammenlignet med en ny versjon.

Kanskje er det jeg som reagerer sterkt, da jeg verner sterkt om mine gamle favoritter, men det blir nesten litt "blasfemisk" - om jeg får bruke det uttrykket. Rart å beskrive, men det er som om noen skulle kommet å ødelegge noe som var bra, kun for å melke mer penger ut av det. For meg blir det feil. Og kanskje kunne det gått, men tviler på at Madonna er den som klarer å lage noe nytt av et gammelt mesterverk. Det er som å kopiere Picasso og forvente applaus.

Settingen blir kanskje annerledes, men dette lukter flåsete søtsuppe lange veier.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ønsker henne lykke til i jakten på nye versjoner av Humphrey Bogart og Ingrid Bergman.

Skrevet (endret)

Neeeeeeiiiiii!

Det må da være den verste ideen i filmhistorien.

(ed skrivefeil..)

Endret av mrs_bond
Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte også.(..)

Mvh Yvonne :duskedame:

Gjest Raptuza
Skrevet

Madonna er ei forretningskvinne, ikkje kunstnar.....

Skrevet

Ja men hvordan kan dette være noe god ide for en forretningskvinne?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor går grensen? Er et menneske i stand til å være begge deler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...