Gå til innhold

Vielse i Trondheim

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Det er ikke sikekrt du får så veldig fornuftig svar da de skifter meny etter hvilke råvarer de skaffer ;)

Sist jeg var der spiste jeg skogsdue, kongekrabbe, gåseleverpatè, kamskjell og en soppsuppe av et eller annet skal. Kun kamskjellene og duen sto på menyen, resten var hvileretter..

Ok. Får se hva de sier da:)

Vi tenke å ha 3-retters middag, er ikke det nok? Med vin/annen drikke til. Tenkte da på å ha noe kjøtt til hovedrett iallefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Vet du hvordan maten er på Tavern? Hvilken type mat de serverer?

Kokkene på Tavern og Bagle er de samme, og du kan se menyer på sidene til begge.

http://www.bagle.no/

http://www.tavern.no/

Men hvis dere har en avtale med kokken kan han lage hva som helst som ikke står på menyen også.

Vi hadde forrett med ovnsbakt asparges og fenalår, hovedrett med indrefilet av okse, romanesco og ovnsstekte poteter, pasjonsfrukt/mangosorbet med pasjonsfrukt og sjokoladegitter til dessert. Det var helt nydelig. :)

Endret av Lady Lovelace
Gjest Gjest
Skrevet
Kokkene på Tavern og Bagle er de samme, og du kan se menyer på sidene til begge.

http://www.bagle.no/

http://www.tavern.no/

Men hvis dere har en avtale med kokken kan han lage hva som helst som ikke står på menyen også.

Vi hadde forrett med ovnsbakt asparges og fenalår, hovedrett med indrefilet av okse, romanesco og ovnsstekte poteter, pasjonsfrukt/mangosorbet med pasjonsfrukt og sjokoladegitter til dessert. Det var helt nydelig. :)

Åh, høres nydelig ut!

Hva måtte dere betale pr snute for det da? Og for vin/drikke til maten?

Skrevet
Åh, høres nydelig ut!

Hva måtte dere betale pr snute for det da? Og for vin/drikke til maten?

Jeg husker ikke nøyaktig hva vi betalte for maten, men vi kom frem til at vi betalte ca 1000 kroner per pers til sammen. Det var da medregnet mat, vin, kaffe avec, litt mat og drikke til gjestene mellom vielsen og middag etc. Vil tippe det var ca 450-500 kr for tre-retters, og vinen kommer vel veldig an på hvilken man velger. Men typiske restaurantpriser da.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, det var jeg som giftet meg på Serresborg i Lo kirke.

Vi hadde middagen på Tavern. Kokken der lagde mat etter våre ønsker, og det var nydelig mat. Skikkelig norskt, men delikat. Og siden dere er bare 6 er det fint å spise der, dere kan sikkert få det innerste rommet for dere selv eller noe siden det er flere rom der.

Jeg syns ikke Lo hadde vært for stor for en så liten vielse. Den er liten og koselig. Bare søk litt på nettet så finner du vel noen bilder.

Om du har facebook-profil kan du kontakte meg der. Hvis du melder deg inn i gruppen Permanent Makeup der og sier noe om Lo kirke der, så kan jeg kontakte deg om du vil. Jeg har bilder liggende ute der fra vielsen, ikke så mange, men et par...

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde middagen på Tavern. Kokken der lagde mat etter våre ønsker, og det var nydelig mat. Skikkelig norskt, men delikat. Og siden dere er bare 6 er det fint å spise der, dere kan sikkert få det innerste rommet for dere selv eller noe siden det er flere rom der.

Jeg syns ikke Lo hadde vært for stor for en så liten vielse. Den er liten og koselig. Bare søk litt på nettet så finner du vel noen bilder.

Om du har facebook-profil kan du kontakte meg der. Hvis du melder deg inn i gruppen Permanent Makeup der og sier noe om Lo kirke der, så kan jeg kontakte deg om du vil. Jeg har bilder liggende ute der fra vielsen, ikke så mange, men et par...

Takk! Så flott! Skal gjøre det jeg:)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken av gruppene er det? Det var så mange....;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, bare skriv Lo kirke eller noe på Wallen, så kan du slette det etterpå så det ikke ødelegger noe der...

Gjest Gjest
Skrevet

Oi, det er den med 304 medlemmer....

Den kom i alle fall øverst til meg av de under grupper....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...