Gå til innhold

Bergans

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trulta_*
Skrevet

Har bergans en outlet butikk?

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mina_*
Skrevet

De har lagerutsalg et par ganger i året fra lageret i Hokksund/Loesmoen.

Skrevet

Hei,

Det jeg bidrar med her er jo egentlig langt utenfor trådstarters emne, men jeg synes Bergans fortjener litt skryt!

I høst så prøvde jeg forgjeves å få tak i Bergans Isogaisa jakke i orange/orangerød/brun fargekombinasjon. Det viste seg å være umulig fordi denne modellen nå kun selges i utlandet.

Så var det til å lete på nettet, og til slutt fant jeg en tysk nettbutikk som tydeligvis hadde denne jakka i riktig størrelse.

Jeg tok kontakt med dem for å forvisse meg om at de hadde den tilgjengelig, og fikk bekreftet dette.

Deretter gikk jeg inn i nettbutikken og bestilte og betalte for jakka.

Dette var i september.

September gikk og ingenting skjedde. Jeg skrev mail til butikken uten å få svar.

Oktober gikk uten at noe skjedde. Ny mail til butikken, men intet svar.

November gikk på samme måte.

Da skrev jeg til Bergans, sendte kopi av all korrespondanse og av pengeoverføringen.

Fikk svar umiddelbart fra dem. De ville se på saken.

Så kom der mail igjen om at de hadde varslet sin importør i Tyskland, og at de ville kontakte nettbutikken, som forøvrig profilerer Bergans veldig høyt.

Etter en tid fikk jeg beskjed fra Bergans om at den tyske importøren hadde stanset alle leveranser til vedkommende butikk inntil de hadde gjort opp med meg!!

Det er service! Det er omtanke for kunder!

Etter en ukes tid kom pengene i retur på min konto!

Jeg må si at jeg er imponert over at de tok dette sånn på alvor som de gjorde. La seg virkelig i selen for at jeg skulle få dette i orden.

Kjempebra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...