Gå til innhold

Ryanair!


Anbefalte innlegg

Gjest LanaLane
Skrevet

Bestilte oss tur til england for flere måneder siden og er 6 stk som gleder oss til tur om to uker. Fikk beskjed fra ryanair for to uker siden at flyavgangen var fremskyndet fra 5 om ettermiddagen til halv sju om morgenen søndagen vi skal dra hjem.

Da mister vi mye av det planlagte og pubrunden kvelden før går også i vasken:( Går heller ikke tog til flyplassen så tidlig om morgenen og Ryanair setter ikke opp buss så vi må betale over en time med taxi.

Så vi bestemmer oss for å bli til mandag. Bestiller en natt til og endringsgebyr på 100 kr per pers. Men nettsida deres klikker. Prøver igjen og nå har gebyret gått opp til 200 per pers, dvs at en natt til koster oss 1300 kr, derav 500 i hotell som jo for så vidt er greit, men hallo? Burde ikke et flyselskap dekke dette når de fremskynder flygningen SÅ mye på så kort tid?

Dette var et helgetilbud m/hotell vi fant og trodde ikke det ble så mye tull når det er spesifisert...Har ikke så mye penger å rutte med så nå mister jeg enda en jobbdag samt må bruke mye av det lille vi hadde spart opp av lommepenger.

Kundeservicetelefonen deres koster 30 kr i minuttet (stod i kø i 20 før vi ga opp) og det finnes ingen e-mail vi kan skrive til...

AAAARGH!

Er så innmari frustrert nå, men det hjalp å klage til dere:) Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...