mia83 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Er det noen som har forslag til soloinnslag i kirka som det er fint å spille på trompet? Trompet er det eneste instrumentet, så det må være en melodi som er fin med KUN trompet. Ikke sanger/sangerinne heller dessverre Forslag?
Gjest nextlife Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Du kan kansje se her om du finner noe til inspirasjon.
Gjest Gjest_jeanee_* Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Er det noen som har forslag til soloinnslag i kirka som det er fint å spille på trompet? Trompet er det eneste instrumentet, så det må være en melodi som er fin med KUN trompet. Ikke sanger/sangerinne heller dessverre Forslag? Hei! Skal selv ha en som spiller trompet i vielsen..vi har valgt amazing grace og gabriels obo;)
mia83 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Tusen takk for forslag! Nextlife: Den sida var jo kjempefin da! Var virkelig mange bra forslag der!!
Prinsesse Snuppelure Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jeg kjenner trompetisten, han er knalldyktig!!! Så dette blir bra! Tusen takk for forslag! Nextlife: Den sida var jo kjempefin da! Var virkelig mange bra forslag der!!
mia83 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2008 Vet ikke om jeg skal bruke han da.. Blir vel kanskje en vi kjenner.. men det var en flott side så vi fikk høre en del sanger spilt på trompet Han hørtes veldig flink ut da! Er absolutt enig i det!!
Silje79 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Vi skal ha trompet solo i kirken og deter Vitae Lux og Gje me handa di ven NYDELIGE
Gjest nextlife Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 (endret) Nextlife: Den sida var jo kjempefin da! Var virkelig mange bra forslag der!! Jepp, mye flott å høre der. Lyden av trompet i kirke er virkelig storslagent Endret 8. april 2008 av nextlife
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Vi skal også ha en som spiller trompet i kirken og har valgt Amazing Grace og Can you feel the love to night. Jeg var veldig usikker hvordan trompet var i et bryllup, men så fant jeg denne linken og ble skåsikker på at dette ble bra http://www.trompet.biz/
flickan Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Vi hadde "ved rondane" og "bånsull" av E.Grieg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå