Gjest care Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei Vi er juicedrikkere og det går unna en del liter i uken. Jeg har vært på leting etter en boks på ca. 5 liter med juice, men finner ikke noen steder. Er det noen som vet hvor jeg skal finne dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. mai 2003 #2 Del Skrevet 8. mai 2003 Det var det jeg viste, det fins ikke................ :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 8. mai 2003 #3 Del Skrevet 8. mai 2003 Du har ikke mye tålmodighet. Har du sjekka hus Tupperware`?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. mai 2003 #4 Del Skrevet 8. mai 2003 Du har ikke mye tålmodighet. Har du sjekka hus Tupperware`?? Det er ikke selve kannen jeg er ute etter, men kanne med juice. Er ikke kjent for å være så tolmodig, nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 8. mai 2003 #5 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvor bor du? I Sverige har de slikt, aner ikke om de har akkurat 5 litere med juice, men veldig mulig. (Jeg regner med du har sett slike i USA/amerikanske tv serier/filmer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. mai 2003 #6 Del Skrevet 8. mai 2003 Det var det jeg viste' date=' det fins ikke................ :cry:[/quote'] Kanskje på Smart Club? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 8. mai 2003 #7 Del Skrevet 8. mai 2003 ha ha ha, jeg misforsto. Du kan ihverfall få tak i femliterskanne med solsikkeolje, men det er kanskje ikke det du trenger.??? Kjøp en jerrykanne og hell på fem liter juice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #8 Del Skrevet 8. mai 2003 Svinesund har! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. mai 2003 #9 Del Skrevet 8. mai 2003 De har ikke på svinesund og ikke på smart club....og ja :oops: jeg har nok sett alt for mye på amerikansk film :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. mai 2003 #10 Del Skrevet 8. mai 2003 Åååh...nå vil jeg også ha svææær kanne med juice - ferdigkjøpt!! Drikker utrolig masse juice vi også. Forresten så tror jeg ikke den hadde fått plass i kjøleskapet, kanskje like greit og holde seg til kartonger eller 2-liters mugger. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #11 Del Skrevet 9. mai 2003 De har ikke på svinesund og ikke på smart club....og ja :oops: jeg har nok sett alt for mye på amerikansk film :oops: Tror du jeg lyver eller? :fy: Jeg kjøpte en 5 liter med appelsinjuice der (tror det var på maxi mat..) for få uker siden!! Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #12 Del Skrevet 9. mai 2003 PS: Maxi mat ligger altså på Svinesund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. mai 2003 #13 Del Skrevet 10. mai 2003 Tror du jeg lyver eller? :fy: Jeg kjøpte en 5 liter med appelsinjuice der (tror det var på maxi mat..) for få uker siden!! Så det så. *litt forvirra her* Tror ikke jeg så innlegget ditt. Men jeg har som sagt sett på svinesund og var på maxi på søndag, men kanskje bare har oversett juice. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå