Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Akkurat nå føler jeg meg litt forvirret og tenger hjelp å sortere ut tankene! De siste 3 år, har jeg hatt en turbulent på/av sexbasert "forhold" til eksen min. Jeg er glad i ham, men elsker ham ikke lenger. Har mistet de følelsene. Vi har periodevis, fantastisk sex sammen, men har ingen forhold. Utenom aktivitetene på soverommet, har vi liten kontakt. Nylig lå jeg med bestekameraten hans. Vi har alltid vært kåte på hverandre, men ikke hatt sex før nå. Vi ble begge enige at dette var kun et engangs tilfelle og å ikke si noe om det. Merkelig nok, nå føler jeg meg "utro" mot eksen min. Det jeg lurer på er en slik følelse normalt eller bare en "jente-greie"? Eller burde jeg si noe om ONS?(eksen ville bli knust, da han har alltid vært sjalu på at jeg/bestekameraten kommer godt overens). Er jeg bare overfølsom nå, eller burde jeg bare drite i denne følelsen?
milla-mor Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Det er vel ikke så veldig heldig å ligge med bestisen til eksen...? Jeg hadde følt meg helt jævlig om jeg hadde ligget med en kamerat av eksen min... Og likeså om eksen hadde hatt seg med en av mine venninner. Vet ikke om du bør si noe, jeg. Eksen din blir sikkert såret. Og du har jo ikke gjort noe galt, egentlig, men det var uomtenksomt. Tror du kompisen kommer til å fortelle eksen din om dette?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Det er vel ikke så veldig heldig å ligge med bestisen til eksen...? Jeg hadde følt meg helt jævlig om jeg hadde ligget med en kamerat av eksen min... Og likeså om eksen hadde hatt seg med en av mine venninner. Vet ikke om du bør si noe, jeg. Eksen din blir sikkert såret. Og du har jo ikke gjort noe galt, egentlig, men det var uomtenksomt. Tror du kompisen kommer til å fortelle eksen din om dette? ikke si en dritt... fortreng det totalt... du skader mere å fortelle det . garantert. hilsen mann. som har opplevd det samme. vi ar ingen kontakt i dag. venskapet ble drept,,,, ikke si noe,
Alice Ayres Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Eller burde jeg si noe om ONS?(eksen ville bli knust, da han har alltid vært sjalu på at jeg/bestekameraten kommer godt overens). Her er svaret ditt.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Hvis dere fortsatt hadde vært sammen så hadde det vært en ting, men nå når dere ikke er sammen kommer det absolutt ingenting godt ut av å fortelle det. Hva ville du oppnådd ved det? Du gir ham jo ikke muligheten til å slå opp med deg, for dere er ikke sammen lenger. Nei, dette burde du holde for deg selv.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Det finnes da ingen grunn til å si noe til eksen din. Han er jo en eks og du står fritt til å ha sex med hvem du vil. At det var bestekameraten hans får så være. Litt uheldig, men du har da ikke vært utro mot noen.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Du er singel og kan gjøre hva du vil. Lurest vil det være å ikke si noe. Er selv i samme situasjon. Likevel,skjønner godt at du føler du har vært "utro" mot eksen din. Om dere ikke har noe "avtale" om å si fra til hverandre om dere har sex med andre,så tror jeg det er best å bare tie stille. Det er ikke alt som skal sies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå