Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Kan noen forklare meg, steg for steg, hvordan jeg får The Sims 2 til å fungere i vista? Jeg har prøvd og prøvd, men får det ikke til, jeg er ikke akkurat noen dataekspert.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hvilken pc er det du har? Det er visstnok et "vanlig problem" på asus-maskinene, og man må formatere mskinen for å få det til å funke..
MiaMamma Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Har du prøvd å høyreklikke og så kjøre som administrator?
Gjest chikitababy Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har prøvd alt. kjøre det i xp modus, administrator og lets her og lastet ned der, men inegn ting funker. Er det vista som gjør dette? Kommer det til og være sånn med the sims 3 også? hilsen en som vil spille the sims.....
Phaedra Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg har vista. Jeg installerer og spiller spillet som vanlig. Kjører det som bruker med administratorrettigheter. Hva mener du med at "ingenting funker"? Får du en feilmelding? Dukker ikke spillet opp? Krasjer det? Får du bluescreen? Fryser det? Endret 10. januar 2009 av Phaedra
Gjest chikitababy Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Nå har jeg instaler the sims 2 pets også, men da går spillet og det kommer ea games og vidion men etter det kommer det bare en luke også x. og kan kun trykke trykk ok. da lukker det seg men hvorfor funker deg hos deg og ikke meg?
Phaedra Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Jeg sjekka og jeg kjører faktisk ikke som administrator. Jeg må spørre: har du kjøpt the Sims 2 eller har du lastet det ned? Hvis du har kjøpt så tror jeg du må finne deg en datakyndig som kan hjelpe deg, for med beskrivelsen du gir så er det desverre umulig å gjette på hva som er feil.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Som nevnt over her er dette et "normalt" problem på asus! Kjør recovery-cd'n (husk å ta backup av absolutt alt, for du legger vista inn på nytt da..), reinstaller og spill.
Gjest chikitababy Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Har fått det til :D Lastet ned en crack og la det til i tsbin mappa så nå funker det takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå