Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Noen som har prøvd produkter derfra? Hvilke er gode? Noen som har prøvd det transparante pudderet derfra? Har hørt mye bra om mineralsminke. Ble glad da jeg fant en norsk side med slike produkter:)
Gjest StockDama Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Er visst en del her som liker det. KissMe er helt grei sminke det, men syns holdbarheten ikke var bra nok.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg liker Kiss Me kjempegodt og på meg varer den hele dagen både i regn og på trening. Den kan smitte av på mobil men det gjør alle mineralmerkene jeg har prøvd. Hvis du søker finner du mange forskjellige meninger om merke. Her er en av de nyeste trådene http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...iss+me+minerals
Miel Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg har en foundation derfra som jeg er superfornøyd med, og hver gang jeg bestiller noe får jeg alltid med en hel del prøver på andre ting. :-D
Saeria Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Jeg er veldig godt fornøyd med øyenskyggene. Jeg fant desverre ingen perfekt match blant foundationene da.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg kjøpte foundation derfra etter mye testing, og liker finish og følelse på huden kjempegodt, men den sitter litt dårlig, men ikke nok til at jeg synes det er negativt. Problemet mitt er heller at jeg ikke har funnet en perfekt fargematch, og kjøpte en som er for lys, etter filosofien at man alltid kan bruke litt solpudder på toppen.
She-Ra Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Holdbarheten er ikke bra, i tillegg til at den smitter for lett av på f.eks mobil etc.
laperla Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 (endret) Jeg er veldig fornøyd med øyeskyggene deres. Sitter godt og fargene er pene... Har ikke prøvd fundationen. Endret 5. april 2008 av laperla
Catzy Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Bruker både foundation og det transparente pudderet deres, og har vært ganske fornøyd. Kan si meg enig i det med smitting, men det synes jeg nesten alle foundations gjør. Jeg har en av de lyseste fargene og det funker for meg.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Bruker både foundation og det transparente pudderet deres, og har vært ganske fornøyd. Kan si meg enig i det med smitting, men det synes jeg nesten alle foundations gjør. Jeg har en av de lyseste fargene og det funker for meg. Enig! Alle foundations jeg har prøvd både vanlige og mineral smitter hvis du rører ansiktet. Vanlig flytende smittet også av på genserhalser og vinterjakker og selvfølgelig mobiler (bruk handsfree)) Hadde en svart lekker vinterjakke med høyhals og min Dior Airbrush lagde en brun rand rundt hele halsen. Ikke særlig lekkert! Dette har jeg ihvertfall ikke opplevd med mineraler. Hvis jeg holder fingrene unna fjeset er Kissme den foundation som varer lengst på meg. Jeg slipper å påføre mer eller vanlig pudder iløpet av dagen og jeg blir ikke oljete og blank. Til sammenlikning måtte jeg påføre Everyday Minerals flere ganger iløpet av en dag for at det skulle se like bra ut. Det er heller ikke lurt å røre ansiktet mye med hendene pga akne. Mye bakterier på hendene du ikke vil ha i ansiktet. Jeg er dårlig på dette selv, lener hodet i venstre når jeg surfer etc og får faktisk flere kviser på den siden som har mest kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå