Eplekake Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Skal gifte meg i august i år og finner ikke kjole!!! Virker som om det er mange her som er svært bevandret i brudekjolenes verden. Dette er altså hva jeg ønsker meg: En uformell kjole som: -Ikke er helt lang -kort eller lang arm (må ha en form for erme) -kan gjerne kjøpe fra utlandet på nettet. -synes 50-60 talls stilen en er veldig fin Noen som kan hjelpe meg så blir jeg super glad!?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Kanskje du kan finne noe på disse sidene: The bridal shop Tie the knot bridal Edressme
Concertina Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 (endret) Hvis du registrerer deg på bryllupsklar.dk så har de en 25-siders lang tråd med bilder av korte kjoler, må vel være noen der som faller i smak Ebay kan også ha endel korte kjoler, vintageweddings.blogg.se poster endel kjoler fra ebay... Ellers så vet jeg at det er endel på forumet til gamman.se som skal ha slike kjoler. Endret 4. april 2008 av Concertina
Eplekake Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Kanskje du kan finne noe på disse sidene: The bridal shop Tie the knot bridal Edressme Har faktisk sett på en på edressme Tusen takk! #lete lete#
Eplekake Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Hvis du registrerer deg på bryllupsklar.dk så har de en 25-siders lang tråd med bilder av korte kjoler, må vel være noen der som faller i smak Ebay kan også ha endel korte kjoler, vintageweddings.blogg.se poster endel kjoler fra ebay... Ellers så vet jeg at det er endel på forumet til gamman.se som skal ha slike kjoler. Tittet på bryllups klar, veldig veldig mange fine men det er litt vanskelig å finne ut hvor de er fra. Tusen takk for tips
Concertina Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Tittet på bryllups klar, veldig veldig mange fine men det er litt vanskelig å finne ut hvor de er fra. Tusen takk for tips Jaaa, hvertfall de som er lastet opp på serveren til bryllupsklar, noen er dog kun linket til slik at dersom du åpner bildet i et nytt vindu så kan du se hvor bildet er fra...
Eplekake Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Jaaa, hvertfall de som er lastet opp på serveren til bryllupsklar, noen er dog kun linket til slik at dersom du åpner bildet i et nytt vindu så kan du se hvor bildet er fra... å ja det var lurt! Tusen takk for tipst!! Ikke lett å finne kjole for den store dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå