Gå til innhold

Hvor ofte fester du ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer skrekkelig an på hva man tenker på som festing altså!!

Jeg tenker nok også lett fyll når jeg tenker fest, men vet ikke heeelt..

For noen år siden festet jeg (med fyll og rølp) så godt som hver helg, gjerne både fredag og lørdag. Har gjort det i maaaange år!

Nå synes jeg ikke det er noe gøy lenger, å bli full altså, og skikkelig fyllesjuk dagen derpå, så det blir lite fyllefesting.

Men er "på byn" kanskje to til tre helger i mnd, men drikker lite og danser mye, så jeg "flyr" jo mye ute enda. :D Koser meg med masse mennesker rundt og god musikk og mulighet til å kose seg med en rusbrus og venner og dans!! Da LEVER jeg da! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden.... men det hender jo selvfølgelig. På et år er jeg kanskje ute på byn eller på fest en 8-10-12 (?) ganger. Det var før i tiden det jeg var på byn nesten hver eneste helg. Det blir sjeldnere & sjeldnere etterhvert som årene går!

Gjest eminel
Skrevet
Hvor ofte fester du ?

Lite, bare en gang i måneden eller mindre. Jeg liker ikke gå ut her som jeg bor nå, bare dårlige utesteder. Liker heller ikke alkohol noe særlig. Sier ja takk til flere hjemmefester!! Foretrekker det fremfor å gå ut på byen.

Skrevet

Før festet jeg fredag og lørdag hver helg(hjemmefester og/eller på by`n) :kul:

Men etter at jeg traff samboern ble det mindre.

Jeg orker heller ikke det samme kjøret nå i dag som jeg gjorde for 4 år siden. :Gjesp:

Er vel en tur på by`n ca 3 ganger i året, plus kanskje noen hjemmefester. Og trives med det. :D

Skrevet

kjøpte ei helflaske absolute vodka i fjor sommer.. Det er vel kanskje en liten skvett igjen.. Går mer og mer "rusbrus" men kanskje jeg drikker en gang annenhver måned. Så ikke mye med andre od. Skulle vært på klassefest i kveld men jeg bare orker ikke. Skal jo opp halv syv i morgen tidlig. (jobber nesten alle lørdager.fra halv 8 til 18:30 så jeg må være opplagt for å holde ut så lenge. Men etterpå er jeg så sliten at jeg ikke orker å gå ut liksom!)

Skrevet

Vel, det er to måneder siden sist jeg har vært på fest. Er 17 år, og de nærmeste venninnene mine har fylt 18(mens jeg har bursdag i oktober..). Det blir sikkert mer etter hvert.... Jeg har ikke noe stress!

Skrevet

Fester litt mer på sommeren. :briller:

Ca 2 ganger i mnd,

vinteren kanskje 1 gang i mnd varierer.

Varierer litt det ja

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Gikk veldig mye på byen før, med kun et mål for øyet - å danse skinkene av meg/musikken. Damene kom i andre rekke, men de kom.

Alkohyler har jeg aldri brydd meg om, aldri drukket.

Så ble det hele trappet rolig ned etterhvert som jeg begynte å jobbe som dørvakt.

I år har jeg vært på en privat fest, og i fjor var jeg kanskje på to. På byen er jeg aldri mer.

Det er nesten litt trist å bli voksen....

Gjest ButtHead
Skrevet

Annen hver helg, eller litt sjeldnere.

Skrevet

Det blir som regel en tur ut et par lørdager i måneden, men behovet er ikke det samme etter at jeg traff samboeren min

Skrevet

Jeg er aldri ute på byen....

Sist gang jeg var på fest (privat hjem) var i oktober i fjor....

Så, sjeldent er det ja.... Raste vel fra meg før jeg fikk barn og etter det er det blitt veldig lite festing.....

Skrevet

Blitt ei stund siden sist nå..men er ikke lenger den party-løven jeg en gang var.Er vel alderen :lol:

koldbruna :vinke:

Skrevet

Jeg "fester" ca en gang i uken. Fredag eller Lørdag. noen ganger er vi på byen og andre ganger er vi hjemme hos venner eller hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...