Gå til innhold

Hvor ofte fester du ?

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg var den partyløven før, da festet jeg veldig ofte. Både fredag og lørdag hver helg. Nå har det blitt mindre og mindre med årene.

Kan gå noen måneder i mellom. Men siden jeg ikke kjenner så mange her i Oslo enda, så er det grunnen til at jeg ikke har gått ut. Men det skal bli andre boller etterhvert, hehe. Har blitt bedt på fest 17 mai faktisk :)

Hvor ofte fester du ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også skikkelig partyløve,og festet HVER helg.

Jeg var den som startet tidligst,og holdt ut lengst!

Var av den litt rå typen, og var nok litt vulgær i kjeften.

Var flink til å få andre til og le,og spøkte med det meste,og de fleste...

Men så giftet jeg meg..............! :hjerte:

Nå er jeg ute kanskje annenhver mnd,men da tar jeg den skikkelig ut!

Jeg blir nok aldri "voksen",og trives med å ta meg en real fest av og til.

17 mai er jeg bedt på fest,og det gleder jeg meg til. :blunke:

Barbie

Skrevet

Nesten aldri!

Hvis "feste" betyr å gå på byen, så tviler jeg på at det overstiger 3 ganger pr. år. Vi pleier å samles hjemme hos oss eller noen andre og koser oss med musikk og vin/øl/sprit en gang i blant.

Orker ikke denne flyinga på byen lenger jeg.

Da jeg var 19-20 år var jeg ute hver eneste helg og gjerne midt i uka også. Festet nok fra meg den gangen ja...

Skrevet

*minnes party-tiden*

Da jeg var 18 tok det litt vel av, så jeg raste vel litt fra meg. Nå setter jeg meg aldri ned og drikker med et mål om at nå skal jeg bli full.

Fulle folk er patetiske!!

Fester nok ikke så mye nå lenger. Jeg føler heller ikke noe enormt behov etter å sette meg sammen med en gjeng som drikker og blir fullere og fullere.

Hva tenker dere på når dere sier fest da? Jeg tenker på masse alkohol og fulle folk.

Gjest Gjesta
Skrevet

Da jeg var 19 og 20 festa jeg så godt som hver helg - vi var i allefall på by'n hver lørdag. Hvor mye jeg drakk varierte nok litt, men vi drakk.

Nå føler jeg at jeg er ferdig med festinga - i allefall den festinga som er knytta til vorspiel og ut på by'n. Jeg syns det er innmari morsomt de få gangene det skjer nå, men jeg er glad det er lenge mellom hver gang.

Jeg var sist ute på skjærtorsdagen, og det var første gang jeg var på by'n i år faktisk. Har vært på noen private fester da, men. Det er ikke veldig mye jeg er ute, ser dere...Hehe...

Vi skal som flere her, også på fest på 17.mai - og jeg gleder meg til det, altså! :D Nå som vi sjelden er ute føler jeg at jeg gleder meg mer og setter mer pris på de gangene vi faktisk skal på fest!

Skrevet

jeg er nesten aldri ute og fester jeg. finner liksom ikke det helt store i det. det er alright en gang i blandt. det hender kanskje fem seks ganger i året at vi er på en liten pub i nærheten. ellers hender det vi har noen venner her, eller at vi drar bort. men jeg drikker sjeldent

Skrevet

Jeg fester så og si aldri!

Før jeg ble gravid med første, festet jeg MYE; 4-5 dager pr uke.

Skrevet

Fester ?..uhmm.... sjelden. Ute på byn, sjelden. Drikker alkohol, sjelden.

:sjarmor:

Gjest Qlio
Skrevet

Jeg er ikke ofte og se på byen.

Nå fordi jeg er gravid, før det fordi jeg synes det er mye hyggeligere og dra hjem til venner (eller invitere selv) og ta litt vin/øl. Vi har ofte tatt en flaske vin både helg og hverdag tidligere, og regner med at vi tar opp den "vanen" når jeg er ferdig med å amme. Deilig og kose seg med ett glass vin på kvelden (ikke hver kveld, men 2 ganger per uke kanskje???).

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke noe festmenneske. Men satt ofte på puben da jeg bodde i Oslo, en to tre ganger i uka. Liker å sitte og skravle over en øl.

Og hjemme hos folk, men da gjerne middag - med øl, vin, eller bare sitte og prate.

Diskotek har jeg vel ikke gått på siden jeg var atten. Jo, to ganger da jeg fikk besøk av noen barndomsvenninner.

Vet ikke - er vel en publøve...

:briller:

Gjest Ikke innlogget Vega
Skrevet

Publøven - det var meg det.

Nå er det lenge siden - tre måneder. Har en del å gjøre for tida. Og framover også. Både på dagen og kveldene.

Skrevet

Fester? Hvis du mener går ut og drikker, så er svaret aldri.

Men dere vet - livet er en fest! :D

Skrevet

Hver dag er en fest :briller:

KØDDA!

Sjelden! Men - er det fest, så er det fest! :sjarmor:

Gjest M-ling
Skrevet

Har ikke blitt mye i det siste, men det har sine egne grunner.

Er veldig glad i en fest av både det ene og det andre slaget, og når humøret er på plass, og muligheten er der, er jeg med.

Går imidlertid ikke på fest, eller ut, bare fordi jeg "bør".

Verste som finnes er å gå på byen i dårlig humør.

Derfor lite om dagen.

Gjest Tristessa
Skrevet

Det har blitt en del i det siste, det må jeg ærlig innrømme...

Skrevet

Hver helg ca.

Skrevet

Jeg er en ekte pub-katt og blir rastløs hvis jeg ikke kommer meg på puben enten fredag eller lørdag. Det er der venneflokken min møtes, og som regel møtes vi på lørdag ettermiddag (noen ganger også fredag kveld). Vår pub stenger kl. 01.00, så det blir som regel ikke senere enn det da.

Det betyr at - en gang i uka i snitt er jeg nok ute og svinger seidelen ja. Synes det er et herlig pusterom i uka, sosialt samvær med mennesker jeg er glade i, og selvsagt noen kalde halvlitere da. Jeg elsker øl... :)

Skrevet
Men så giftet jeg meg..............!

Barbie fant sin Ken?

Jeg må ærlig innrømme at jeg er ute på by'n hver helg. Noen ganger både fredag og lørdag. Det var liksom noe som skjedde da jeg ble singel, he he... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...