Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dine erfaringer med Glo minerals?

Kjøpte meg to av foundationene dems i dag, i pudderform, et setting pudder og en fuktspray.. Skal prøve det i morgen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Av alle foundationer jeg har prøvd, både mineraler og ikke, er Glo helt klart den jeg alltid vender tilbake til. Jeg liker både det pressede (mattere, mindre dekkende) og det løse (mer naturlig finish, dekkevnen kan justeres), og jeg har i tillegg rouge, solpudder en øyeskygge, samt fuktsprayen. Sistnevnte er jeg ikke like begeistret for, først og fremst pga. lukta.

Skrevet

Så den pressede foundationen er bra og dekker fint, sånn at man får heldekkende "porselenshud"?

Hva lukter sprayen?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Det løse dekker mer, men hvis du bruker den medfølgende svampen, klarer du å bygge opp dekkevnen bra. Nå har jeg tørr hud, og da må jeg være mer påpasselig så det ikke ser melete ut.

Sprayen lukter sånn som noen Dermalogica-produkter; litt sitrusaktig og emment. Det er ingenting galt i og for seg, annet enn at jeg ikke liker den. :ler:

Gjest Keycha
Skrevet
Hva er dine erfaringer med Glo minerals?

Kjøpte meg to av foundationene dems i dag, i pudderform, et setting pudder og en fuktspray.. Skal prøve det i morgen.

Glominerals er det beste merke i hele verden! Jeg har både pudder, lipglosser, øyenskygger, sminkefjerner, koster, rouge, øyenbrynsfarge, body browner.. Ja, det meste og ALT er helt fantastisk!! Dekker utrolig godt, uten at det synes på en måte. Helt fantastisk :)

Skrevet

Prøvde litt i kveld, og synes pudderet var veldig bra, men den fuktsprayen var litt rar, la seg nesten som små dråper på make upen, og det er jo ikke bra..

Skrevet

Noen som har erfaring med hva som blir mest matt/dekkende av og påføre med puff/svamp eller kabuki børste..

Tok på med den puffen som lå oppi jeg, ble i grunnen ganske fint.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg synes det dekker best hvis du bruker svampen som følger med. Børste gir et mer transparent resultat, og jeg synes dessuten den sløser med pudderet.

Muligens bør du spraye på fuktsprayen fra lengre avstand; jeg holder den i hvertfall minst 30-40 cm fra ansiktet (når jeg gidder å bruke den).

Hvilken farge kjøpte du, om jeg får spørre?

Skrevet

Jeg kjøpte natural-fair og golden medium og perfecting powder.

Har lyst på et mørkt også, til og bruke som solpudder :)

Skrevet (endret)

Jeg elsker fuktsprayen og bruker en flattop til påføringen. ;) Jeg bruker det kompakte, ikke det løse.

Endret av Saeria
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

:)

Jeg er en total vinglepetter som elsker å prøve ut nye ting, men jeg har faktisk kjøpt den pressede Glo-foundationen fire ganger, og det løse to, og det er rekord i min bok.

Solpudderet som heter Sunkissed er også fint, så lenge man er nøye med påføringen så det ikke blir for mørkt. Det har derimot ganske mye skimmer.

Skrevet

Ok, hmm..da tror jeg ikke at de hadde solpudderet der jeg kjøpte mine pudder..bare mørkere toner.. Hvor på nett kan je bestille solpudderet? Elsker solpudder med glitter i !

Gjest Morgan le Fay
Skrevet (endret)

Det er todelt; den ene halvdelen ganske mørk brunt, den andre gullfarget. Men hvis du skal bestille på nett, bør du nok søke på Ebay, for Glo er et av merkene som typisk har "sender ikke utenfor USA"-restriksjoner på vanlige nettbutikker.

Det ser forresten slik ut, selv om fargene blir litt annerledes IRL enn på skjermen.

Endret av Morgan le Fay
Skrevet

Å, må bare ha det der asså :) Fant på www.beautybasket.no

Bestille fra utlandet makter jeg ikke...

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Beautybasket er bra. :) Jeg bestilte noen greier derfra, og fikk dem på kort tid.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg bruker også solpudderet "sunkissed", kjempebra!!

Og golden medium presset pudder (foundation). Jeg har brukt både svampen og kabuki fra id. Er egentlig like fornøyd med de. Jeg har porselenshud ;) Til og med fremmede har kommet bort til meg og skrytt av huden min :fnise: Den er virkelig ikke så fin i virkeligheten, er masse rød, og ujevn. Men glo dekker perfekt, og ser naturlig ut. Jeg bare elsker glo. Har ikke prøvd det løse pudderet.

Jeg har akkurat bestilt 2 stk fra ebay. 25 dollar pr stk. Ble ca 320 kr med frakt fra usa. Har ikke fått de enda, men gleder meg, for jeg begynner å bli tom.

Lykke til :)

Skrevet

Hva var det Glo minerals var så godt for nå igjen? Hva gjør det for huden liksom?

Husker ikke jeg, vet bare at jeg leste det en plass for en stund siden..

Skrevet

Den tetter ikke igjen porene og gir huden sjans til å puste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...