theamoren Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg vil ha tre! uten tvil. mannen vil ha to! meeeen jeg bestemmer! Han sier jeg kan få tre barn hvis han kan få en hund.. huff Hva med dere? Endret 5. april 2008 av theamoren
Gjest *englefjes* Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Nå har ikke jeg blitt prøver engang ennå, men jeg tror jeg vil ha tre. Den fremtidige mannen er med :-D
Gjest glad i barn Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg vil ha 5, men faren til mine barn mener at det rekker nå,men 3. Men jeg gir meg iallefall ikke før vi har 4...Kan jo håpe på tvillinger neste gang da!
Gjest imli Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg vil ha minst tre. Gjerne fire eller fem. Mannen sier jeg kan få så mange jeg vil Men får vel se hvordan det er å ha en først.
kospia Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg har to og samboer har to, så her blir det ikke flere barn.
Gjest Ballerina Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Jeg vil ha minst tre, mannen vil ha max. to, så får vi se hvem som "vinner"
BitteLille Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Jeg tror jeg vil ha tre, hvertfall to, gubben vil ha to.
Concertina Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Jeg vil ha tre barn, har selv to søsken og er superglad for å være såpass mange! Kunne nok godt tenkt meg firebarn, men av praktiske årsaker (bil og slikt...) så tror jeg skal være fornøyd med tre! Sambo ville i utgangspunktet kun ha to, men har vent seg til tanken på tre så det blir nok tre :rødme: Men som Imli sier: vi får ta en av gangen
^^Sunny^^ Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Jeg har lyst på 3 barn har ei jente fra før.. Mannen vil aller helst ha tvillinger :love: ,
Sans Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Jeg vil ha 4 eller 5 Han jeg har valgt meg ut (hehe) sier "kanskje 3" - men vi har begge mange søsken, så hvis forholdet vårt overlever forelskelsen, så tipper jeg at jeg vinner!!
mamut75 Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 For 3 år siden , så ville jeg ha 0 . Nå vil jeg ha mange . Samboeren har holdt fast ved 2 i mange år nå . Etter at vi får vår første er det jo mulig at vi begge bare vil ha 1
Furstina Skrevet 5. april 2008 #18 Skrevet 5. april 2008 Vi har två härliga barn och samtidigt som jag gott kunde tänka mig fler så är det stopp nu. Mannen och jag orkar inte ett spädbarnsår till med sömnbrist och någon som ska vara hemma. Dessutom har vi lite för liten familj nära, och för få bra vänner för att kunna få hjälp och avlastning som det är. Det är nog stopp på barnproduktionen nu - men ingen av oss är helt redo för att stänga möjligheterna. Ett "uhell" hade lett till en graviditet och barn till men vi tänker inte satsa på det.
bizzy Skrevet 5. april 2008 #19 Skrevet 5. april 2008 Jeg vil ha minst tre, mannen vil ha max. to, så får vi se hvem som "vinner" Slik hadde vi det også! Jeg har vel egentlig alltid hatt lyst på 3 eller aller helst 4. Mannen var fast bestemt på to. Men nå ser det ut til at jeg vinner!!! Blir uansett 3, har en gutt på 2,5 og venter tvillinger til sommeren Mannen beskylder meg for å jukse
Lola83 Skrevet 5. april 2008 #20 Skrevet 5. april 2008 Jeg liker ikke barn, men har hund..får snart nummer 2 :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå