Gjest Mzfire Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Noen som skal se eller har sett X-men 2? Den gleder jeg meg veldig til å se. Jeg så enern og jeg likte den også, men har hørt at toern skal være bedre. Hadde lyst til å se den da det var verdenspremiere, men da var det utsolgt over alt. Må få den med meg snart.
Gjest Starya Skrevet 8. mai 2003 #2 Skrevet 8. mai 2003 Jeg og poden skal se den til helga. :D Vi varma opp med å se eneren (igjen..) i ettermiddag..
Gjest Mzfire Skrevet 8. mai 2003 #3 Skrevet 8. mai 2003 Skulle tro det var større intresse for denne filmen, men tydeligvis ikke. Jeg liker veldig godt sånne type filmer. Da koser jeg meg .. Nå fikk jeg også lyst til å se X-men 1 igjen også
Gjest Starya Skrevet 9. mai 2003 #6 Skrevet 9. mai 2003 Fy f... prisene på kinoen er jo til å bli kvalme av! 75 for voksen, 55 for ungdom.. :evil:
Gjest Mzfire Skrevet 9. mai 2003 #7 Skrevet 9. mai 2003 75 kr, det er ikke sant ! Så dyrt a. Nei det syns jeg er dumt..
Gjest Starya Skrevet 10. mai 2003 #8 Skrevet 10. mai 2003 Nå har vi sett den. Min dom er som følger: :o :D :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå