Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei. Har noen prøvd frisøren hos Afroditeklinkken? De har veldig bra priser for studenter, men vet ikke helt om jeg tør....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vil ikke anbefale dem, har hørt at hun klipper kjempedårlig og både klipper og farger håret på en time. Dersom du ønsker rimelig frisør ville jeg heller gått på Nikita-skolen på Karl Johan eller frisørskolen i Bogstadveien.

Skrevet

Jeg ble klipt veldig bra der, og går dit gjerne igjen. Nikita hadde jeg holdt meg langt unna, en frisørkjede med dårligere rykte skal du lete lenge etter! (og ja, jeg kjenner folk som har jobba der)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar! Vil gjerne høre fra flere som har vært der.. Syns ikke at Nikita er bra i det hele tatt, går ikke der igjen... Ikke er det noe billig heller. Men kanskje frisørskolen..?

Gjest Gjest_Nancy_*
Skrevet

Har bare nappet øyenbryn der, og hun som gjør det er veldig flink. Men jeg syns det er for mye med 180 kr... eller det kanskje det det pleier å koste?

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Anett_*
Skrevet

Jeg var å nappet bryne mine på alles beauty.. og de bare tok det under, og formet ikke brynet, til 150kroner.

Jeg har også nappet bryn på Afroditeklinikken, og jeg ble kjempefornøyd, og fikk høre at hun frisøren der gjør det dyrere fordi det er napping og forming og hun er spesialist på det. Anbefales iallefall!

Jeg klippa og farga håret der før 17.mai, og jeg ble superfornøyd. hun anbefalte lengde og farge som passet til meg, og det ble skikkelig fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...