Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har skjønt at Dermalogica er et bra merke (etter hva jeg har lest på KG).

Hva bruker dere fra Dermalogica, og er dere fornøyd? :)

Tenker spesielt på Essential Cleansing Solution - er den fin for tørr hud?

Endret av KatteLatte
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kun hudpleie fra Dermalogica, og er kjempefornøyd! Jeg har ganske normal hud, men er tørr på nesen og hakepartiet.

Til rens bruker jeg Special Cleansing Gel, når den er skylt av kan jeg "gni" bort masse tørr hud bare med hendene.

Et par ganger i uka bruker jeg i tillegg Gentle Cream Exfoliant, denne er helt genial! Smør på, la virke i 10-15 minutter, og vask av. Da er alle tørre flak borte vekk!

Av fuktighetskremer har jeg Skin Smoothing Cream, den er super til de tørre partiene og om vinteren, og Active Moist til de periodene hvor jeg ikke trenger like fet krem.

Anbefales! :)

Skrevet

Takk for svar :)

Gjest Gjest_karianne_*
Skrevet

Kvar får de tak i Dermalogica - bestiller på nett eller kjøper av hudpleie? Eg er 34 år og har ganske tørr hud, spesielt om vinteren. Er ute etter ein god vask/rens og ein god dagkrem. Kanskje eg skal prøve det som Gaby anbefalte?

Skrevet

Prövde Dermalogica i en perioden på 4 mnd, men hadde for avansert hud for renseprogrammet deres.. Hadde fet, törr, sensitiv hud som lett får kviser og törre parter med sprengte boldkar! Prövde endel: Special Cleansing Gel, Ultracalming cleanser, skin smoothing cream, active moist, gentle cream exfoliant, daily microfoliant og noen masker og serum (som jeg fikk pröver på). Gikk også til hudpleier som förer Dermalogica, men det hjalp heller ikke stort på huden. Nå bruker jeg Dr. Hauschka og alle mine sorger er forsvunnet:)

Skrevet

Jeg liker special cleansing gel, active moist og det peeling-pulveret man kan bruke daglig.. Og så er jeg hekta på den ene masken dems, husker ikke hva den heter i farten, men den er i hvit "leire".

Skrevet

Jeg handler stort sett bare på strawberrynet, sålenge jeg kommer under 200 kr. Hvis ikke, hender det jeg bestiller fra minhud.no også :)

Men prisene på strawberrynet varierer med kursene, så om et produkt ligger akkurat over 200, kan det være under om noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...