Gjest Gjest_Lille_lam_* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei, Er det noen som vet om noen heklekurs i Oslo? Vil så gjerne lære, har kjøpt et par bøker, men synes det er vanskelig å forstå oppskriftene Takk takk
Mrs. K Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg vet at det er flere strikkekafeer rundt omkring i Oslo på ettermiddagen. Der er det helt sikkert noen som kan hjelpe deg i gang
Dru Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Sjekk med Bentes på Bjølsen, jeg vet at de har noen heklekurs innimellom.
Melonas Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Finnes det ikke noen enkle trinn for trinn bøker å få kjøpt? Jeg har lært å hekle med en slik bok, men den er sikkert 30 år gammel så den er sikkert ikke å få tak i lenger. Jeg heklet først noen prøvelapper, så satt jeg igang med noen enkle prosjekter. Har alltid boken med meg i hekleposen, for jeg er bare nybegynner enda. Har du ikke noen i familien som kan hjelpe deg på vei?
Gjest Faerie Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg lærte meg selv å hekle ved hjelp av denne hekleboken
Gjest Gjest_Lille_lam_* Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Hei, takk for alle svar Jeg skal sjekke ut nærmere
Lula Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Her finner du videosnutter som viser ulike hekleteknikker: http://www.nexstitch.com/Tutorials.html Veldig bra og enkelt å forstå!
Lady Lovelylocks Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 Ikke skyt meg, vet at tråden er gammel. Noen som vet om et kurs for nybegynnere nå?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 Jeg kan ikke hekle, men har funnet mye bra på youtube for andre formål. Kanskje denne kan hjelpe deg i gang? How to crochet four basic stiches Anonymkode: 10074...223
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #10 Skrevet 22. november 2018 Legg ut på nabohjelp-appen, kanskje noen i nærheten av der du bor kan lære deg 😊 Anonymkode: 769c9...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå