Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 På min lokale matbutikk så er personalet utrolig sure. Det er forsåvidt greit nok. Å få et smil er ingen menneskerett. Men jeg har ved to anledninger opplevd veldig ubehagelig situasjoner nå. Første gang så stod jeg bak en pakistansk mann som begynte å pakke varene før han hadde betalt. Kassadama begynte derfor å kjefte på mannen og anklage han for å ville stjele varene (!). Etter en lang diskusjon mellom de to, så ble det min tur. Og nå er dama superhyggelig. Det var helt bizart. Men så begynte hun å klage å mannen, og da kunne jeg unngå å svare litt nebbete tilbake - jasså, er det det dere mener om oss kunder ja.. Situasjonen idag var hakket verre. Det var en sterkt psykisk utviklingshemmet mann som skulle kjøpe noe med et universalt gavekort. For å bruke disse må man tydeligvis handle for minst 100 kroner, noe han ikke hadde gjort. Kassadama stod nærmest og hylte til at han måtte skjønne at han må kjøpe ting for hundre koner.. Selv er jeg en voksen dame som alltid får eller forlanger respekt, så jeg har ikke opplevd noe ille. Men allikevel så synes jeg det er kjempeubehagelig å se hvordan denne butikken behandler mennesker.. Så, synes dere jeg burde skrive til butikken?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Ja, det skader vel ikke? Butikksjefen blir sikkert glad for å vite hvordan personale behandler kundene sine.
Gjest Reka Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg ville helt klart skrevet til butikken, det er kanskje ikke en menneskeret å få ett smil, men når man ikke klarer og oppføre seg normalt og dannet så er det ikke lurt å jobbe i en butikk. Klart at alle kan ha en dårlig dag, men er det så tilfelle så skader det jo ihvertfall ikke med ett brev!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå