Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Mamma slenger negative kommentarer til meg hele tide. Blir så sliten psykisk. Det handler stort sett om at jeg er stygg på håret, har stygge klær, at jeg er feit. Blir deprimert pga det. Hva hadde dere gjort ?
Suzy Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hvor mye må du omgås din mor? Hadde jeg ikke bodd sammen med henne hadde jeg tatt det opp og gitt henne beskjed om hva dt gjør med det og hvordan det oppleves (dette hadde jeg gjort uansett forresten) også hadde jeg sagt at jeg ønsker at hun begrenser bemerkningene sine, hvis ikke er du nødt til å unngå å tilbringe tid med henne. Om hun da ikke endret adferd hadde jeg trukket meg vekk og bare omgått henne i bursdager osv en periode. Om du bor hjemme fortsatt: Ta det opp som beskrevet ovenfor (hvordan det føles osv). Si at hennes bemerkninger vil føre til at du kommer til å søke ut fra hjemmet så fort som mulig og at du kommer til å få en vanskelig relasjon til henne - noe du ikke ønsker. Be henne om å begrense kommentarene. Forhåpentligvis vil det å gjøre henne oppmerksom på det være nok
Carebear1 Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 (endret) - Endret 24. august 2008 av Melania
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå