Gjest Faerie Skrevet 4. april 2008 #21 Skrevet 4. april 2008 For et elendig språk det var i de tekstene. :hår:
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. april 2008 #22 Skrevet 4. april 2008 334 på tekst nummer 1 og 359 på tekst 2, begge på første forsøk å uten feil. Nå skal det sies at jeg jobber som skrivetolk da, så å skrive fort er i grunn en nødvendighet. Bruker min egne, noe redigerte versjon av touchmetoden.
Crash Skrevet 4. april 2008 #23 Skrevet 4. april 2008 Test 1: 334 tegn per minutt. Test 2: 314 tegn per minutt. Test 3: 364 tegn per minutt. Det var gøy Men jeg blir litt nervøs når jeg skal gjøre sånne tester, så fingrene gjør feil helt av seg selv. =P Jeg bruker touch uten å se på tastaturet, unntatt på tall.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #24 Skrevet 4. april 2008 352 tegn per minutt på den første teksten. Ingen feil, men jeg måtte rette noen ganger slik at teksten ble feilfri. Jeg skriver ikke touch, men jeg har brukt datamaskiner hele livet så det går ganske raskt allikevel. Noen ganger har jeg prøvd å lære meg touch, men jeg er blitt så vant til metoden min at jeg går tilbake til den nesten med en gang Sånn går det når ingen tar seg bryet med å lære små barn den riktige metoden!
Meaty Skrevet 4. april 2008 #25 Skrevet 4. april 2008 På den første testen skjønte jeg ikke opplegget, fikk da 38 tegn/ min! På test to fikk jeg 323 - da skjønte jeg hvordan det fungerte! På test tre fikk jeg 369. Jeg går tilbake og retter, merker liksom når jeg skriver feil og retter opp automatisk. Smarte de som har laget den testen, de får folk som oss til å bevise deres påstand om at de som har lært Touch-metoden er mye raskere enn de som ikke har det. Forøvrig fant jeg ut at man får trekk for feil, for jeg prøvde også å skrive masse tullball så fort jeg kunne og fikk da veldig lav score.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #26 Skrevet 4. april 2008 Test en kom på 248 tegn pr minutt. Test to kom på 298 tegn pr minutt. Test tre kom på 264 tegn pr minutt. Helt tragisk dårlig av meg hehe.. Men jeg skylder på at jeg er alt for trøtt og burde ha lagt meg nå... Får ta den i morra igjen.
Gjest Bond Skrevet 4. april 2008 #27 Skrevet 4. april 2008 (endret) 208 for første teksten, med 'egen metode', dvs, bruker omtrent 6 fingere? Men jeg ble litt langsom også første gang, trodde det skulle komme noe tekst der :-D Fikk 290 andre gang for første teksten. 294 for Tekst 2 med første gang, så tror jeg ligger omtrent der egentlig. Men jeg må si at jeg er relativt lite vant å skrive på norsk. Skriver mest på engelsk, og jeg kan godt merke det faktisk. Nesten det eneste stedet jeg skriver norsk på dataen er KG, så å-ø-æ er jeg litt usikker på og må rette ofte Endret 4. april 2008 av mrs_bond
Mazilla Skrevet 6. april 2008 #30 Skrevet 6. april 2008 Oi, jeg fikk 445 på mitt tredje forsøk! Raskere enn jeg hadde trodd, så nå imponerte jeg meg selv
¤Crush¤ Skrevet 6. april 2008 #31 Skrevet 6. april 2008 208 tegn pr minutt, delvis touch og delvis se på tastene tekst 1.
henine Skrevet 6. april 2008 #32 Skrevet 6. april 2008 Jeg fikk på teskst nr 1 : 202 Og på tekst nr 2: 224
Annie Skrevet 6. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 6. april 2008 Oi, jeg fikk 445 på mitt tredje forsøk! Raskere enn jeg hadde trodd, så nå imponerte jeg meg selv Å fy dæven!! :dåne:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå