Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke om jeg stavet det rett, dere får bare rette på meg. :)

Jeg har kombinasjonshud, får noen ganger tørre flekker i kinnene, og har begynt å få litt rynker (er 27 år). Hvilke produkter fra Dr. Hauscha vil passe meg? Er spesielt ute etter en fuktighetskrem som ikke er fet, men gir mye fukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut denne siden:) HEr vil du finne detaljert informasjon om hvart produkt.

Du bör bytte ut alle huspleieprodukter (til ansikt) til Dr. Hauschka siden de jobber sammen. Du trenger: En rens (rensekrem er nok best til deg), tonic, ansiktskrem eller olje (eller begge, så kan du blande de sammen, men sjekk på siden hva huden din trenger av krem osv) og hudkur N (nattampuller som normaliserer huden).

De förste 28 dagene bruker du hudkur om natten etter rens og ikke tonic.

Etter de 28 dagene bytter du ut ampullene med tonicen. Men ALDRI nattkrem om natta! Dr. Hauschkas produkter gjör at huden reparerer seg selv, og mens vi sover kvitter huden seg med alle "gifter" osv, og hvis du bruker krem om natten lager dette et lag som kan väre vanskelig å trenge igjennom..

Om morgen: Rens, tonic, dagkrem

Om kveld: Rens og nattamouller ELLER rens og tonic (etter 28 dager)

Hvis det er noe du lurer på er det bare å spörre, men er ikke sikkert jeg har alle svar.. Har gått på serien i snart en mnd.

Gjest Gjest
Skrevet
Sjekk ut denne siden:) HEr vil du finne detaljert informasjon om hvart produkt.

Du bör bytte ut alle huspleieprodukter (til ansikt) til Dr. Hauschka siden de jobber sammen. Du trenger: En rens (rensekrem er nok best til deg), tonic, ansiktskrem eller olje (eller begge, så kan du blande de sammen, men sjekk på siden hva huden din trenger av krem osv) og hudkur N (nattampuller som normaliserer huden).

De förste 28 dagene bruker du hudkur om natten etter rens og ikke tonic.

Etter de 28 dagene bytter du ut ampullene med tonicen. Men ALDRI nattkrem om natta! Dr. Hauschkas produkter gjör at huden reparerer seg selv, og mens vi sover kvitter huden seg med alle "gifter" osv, og hvis du bruker krem om natten lager dette et lag som kan väre vanskelig å trenge igjennom..

Om morgen: Rens, tonic, dagkrem

Om kveld: Rens og nattamouller ELLER rens og tonic (etter 28 dager)

Hvis det er noe du lurer på er det bare å spörre, men er ikke sikkert jeg har alle svar.. Har gått på serien i snart en mnd.

den ansiktsolje jeg har kjøpt står et at man skal trekke inn i et minutt før resten skal tørkes forsiktig av.. hva betyr dette? våt klut? vaske av? dessuten blir huden så feit.. tar lang tid å trekke in.. er det sånn det skal være? er så redd for å få kviser av den..

Skrevet

Jeg bruker papir (Kleenex, mykt toalettpapir e.l.) for å fjerne oljen. Gnir ikke, bare trykker papiret lett mot huden til all overskuddsolje er absorbert.

Gjest Frk.Marie
Skrevet

Beklager å måtte si det, men Dr. H passer ikke til alle! Rexina reklamerer varmt, men jeg fikk kjempeutbrudd av kviser, rødflammet hud og kløe etter en ukes bruk. Jeg er også 27, har normal hus og har aldri reagert på hudpleieprodukter før. Obs! Det er fett og alkohol i produktene, noe som jeg vet mange får plager av!

Kjøp de små prøvepakningene først før du investerer i produktene.

Skrevet

Ja, det er sant. Det passer ikke alle, men sånn er det jo med all hudpleie:) Men den olja skal man ikke bruke mye av. En til to dråper er nok også bare sprer du det forsiktig over huden. Den har samme funksjon, men du slipper å bli så oljete i huden så lenge för den trekker inn.

Gjest Gjest
Skrevet

Men hvilken krem er best for normal hud med få problemer, som i mitt tilfeller litt tørr hud og stiv i maska etter dusjen, og noen små rynker?

Det er tre å velge mellom for normal hud: Moisturising daycreme (den på pumpeflaske), rose creme light, eller toned day creme?

Har aldri behøvd å bruke krem i ansiktet før, så jeg har jo ikke peiling.

Skrevet

Det er bare å pröve seg fram:) Men Moisturising daycreme virker i hvert fall på den måten at den forteller huden at den skal produsere mer fuktighet selv, så ville nok ikke tatt den hvis du har normal hud som bare trenger LITT fuktighet. Rose cream light kan nok funke, det samme kan toned day cream.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for hjelp! Føler meg temmelig lost i hudpleieverden, gitt :sukk:

Skal ta turen innom helsekoster o.l og få tak i prøver!

Har også fått tips om Weleda, noen kremer som utmerker seg der? Er visstnok litt billigere, har dog fått tips om at jeg skal unngå mineraloljer, uten at jeg helt vet hvorfor (noe med porer?), og aner ikke om det er det i Weledas produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...