Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen gi en gravid overfølsom kvinne et lite råd/tips..?

Har skrevet inn her tidligere vedr. en samboer som i påsken fikk en ny jentevenninne. De kom godt overens, har hold sms kontakt og er facebook venner (som det heter) men det skal være det.. Da dette ble skjult for meg, synes jeg d hele ble så ekkelt og feil at jeg forlanget å vite alt om henne/de to ..

da skal visst bare være venner.. men jeg har hele tiden følt noe mer..

De skriver ikke sms lenger. tror min kjære så han hadde gått for langt da han så min skepsis og synkende tillitt til han. Det gjorde så vondt hos meg.

Neste uke er det en konsert i byen.

for snart et par uker siden tok jeg han i å tenke bestille hotell opphold her i byen denne helgen.. han spurte meg før dette om hva jeg synes om gruppa som opptredde, og jeg sa : det er ikke akkurat min stil... så sånn endte det. ;-)

Etter jeg avslørte hotellsøket hans sier han at han hadde tenkt å overraske meg den helgen med konsert og hotellopphold , men så likte jo ikke jeg gruppen så planen gikk i vasken..

Så ser jeg at denne "nye venninnen" skal til hit til oslo neste helg, på den konserten!! kan det være han bestilte hotell til henne og at han skulle dit..? .. uff.. tankene går litt bananas i hodet mitt. Ikke vandt til slik sjalusi, er så vondt å føle det sånn!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han ikke drar på den konserten, eller overtaler deg til å bli med, ville jeg valgt å tro på at han hadde tenkt å overraske deg. Hvis han drar alene på konserten ville jeg ikke trodd han.

Hvis han er en god omsorgsfull kjæreste dropper han den konserten og finner på noe hyggelig sammen med deg den helgen!

Skrevet

Hmm, hvorfor skulle dere ta inn på hotell hvis konserten er i byen dere bor?

Er det naturlig at dere ville gjort det sånn, eller syntes du det var rart?

Skrevet

hmm ikke noe han har gjort for meg før, men nå etter jeg har blitt gravid har jeg drømt om en drømmehelg med spahotell, og har også snakket om hvor gøy det ville vært å gå på konsert nå, jeg som vil ha en rytmisk baby ;)

Så kan jo være han har prøvd å legge en perfekt slagplan for å overraske meg med begge deler denne kvelden..

Men jeg klarer jo selvsagt å dra andre paraleller.. Kommer av min sjalusi nå.. redsel for å bli forlatt her jeg sitter ... hehe.. Har kontakter den jenta det gjelder for å sjekke hva som egentlig foregår.. vil være synlig ovenfor henne! Så er litt mer beroliget etter å ha snakket med henne... Sikkert tåpelig å ta opp kontakt med henne, men følte jeg trengte det for å finne roen igjen..

Hun kan godt være min kjæres venninne, men da ønsker jeg også å inkluderes. Dvs. bli kjent med jenta så jeg er tryggere på hva som foregår i og med hun er "ny venninne" av han.. Er det teit av meg å trenge meg på sånn???

Skrevet

hvis du ikke kjenner henne, så syns jeg det var litt å ta i å kontakte henne. og hvis jeg hadde vært hu jenta hadde jeg ikke hatt veldig mye lyst til å bli kjent med deg hvis du hadde kontaktet meg før du kjente meg for å høre om det skjer noe mellom typen din og hu.

men jeg føler med deg, og håper ting blir bedre så du slipper å være så sjalu.

Skrevet

Jeg hadde forventet, at han inkluderte meg i nye jentevennskap. Altså at han av seg selv tok initiativ til at jeg skulle bli kjent med henne.

Men det er ikke alltid at det er naturlig å dra partneren inn heller. Jeg blir av og til kjent med nye menn på et overfladisk nivå, dvs jeg prater med dem når vi møtes, og har ellers ikke mye kontakt. Har man mye kontakt, ville jeg involvert partneren.

Det var nok litt overilt og dumt at du tok kontakt med henne, men samtidig skjønner jeg deg også. Hvis dere skal møtes, kan du jo si at du tok litt i der, men at an blir litt nervøs og redd nåt en er gravid. Det skjønner hun nok om hun er av den reale typen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...