Gå til innhold

Fortvila.....Tror han lyver.........

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tror samboeren min lyver om røykingen sin.. Han sluttet å røyke for noen mnd siden men syntes innimellom det lukter røyk av han, og reagerer mest på at det lukter av munnen hans. Jeg har røyka selv så jeg kjenner den lukta. Har spurt han flere ganger om han har røyka men han sier nei.. Det er ikke røyken som er det største problemet men at han ikke er ærlig. Hva gjør jeg?? Jeg blir bare kjempelei meg fordi jeg er 99% sikker på at han lyver....

Har vært i ett tidligere forhold hvor det skjedde MASSE bak ryggen min, derfor er jeg litt ekstra sår på det..

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Siden du vet han lyver så er det vel greit å slutte og spørre han mer?

Skrevet

Kanskje du kan angripe det fra en annen kant og si at du vet at han lyver, og det at han smugrøyker er ikke så farlig, men du kan prøve å forklare han hvor lei deg du blir over at han lyver for deg?

Skrevet

Hvorfor sluttet ham å røyke? Fordi han selv ville det, eller fordi du ba han om det?

Skrevet

Har opplevd nøyaktig det samme. Jeg brydde meg katta om røyken, men det var så skuffende at han løy for meg. Jeg forklarte og forklarte og til sist gikk det vel inn ... Han er ikke den som til vanlig lyver, så røyken var kanskje en greie han ville klare helt på sin egen måte uten innblanding. Kan det være noe slikt med ditt mannebein også ;) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...