Lovinda82 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Er det noen som kan anbefale en mascara som er egnet når man bruker linser? Jeg bruker nå en vannfast mascara fra YSL, men blir plaget med irritasjon på øynene hver gang jeg kombinerer den med linser.
laperla Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Er det noen som kan anbefale en mascara som er egnet når man bruker linser? Jeg bruker nå en vannfast mascara fra YSL, men blir plaget med irritasjon på øynene hver gang jeg kombinerer den med linser. Hei:) Du bør i allefall unngå de med fiber, som skal gjøre vippene lengre. Vet at Shiseido, Mac og Helena Rubinstein har slike. De kunne ikke jeg bruke, for de flotte fibrene faller av og ender i øynene. Mange ulike mascaraer skriver på esken at den trygt kan brukes av linsebrukere... Jeg bruker Lash power fra Clinique og Fatale fra Lancome uten problemer.
KatteLatte Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Hei:) Du bør i allefall unngå de med fiber, som skal gjøre vippene lengre. Vet at Shiseido, Mac og Helena Rubinstein har slike. De kunne ikke jeg bruke, for de flotte fibrene faller av og ender i øynene. Mange ulike mascaraer skriver på esken at den trygt kan brukes av linsebrukere... Jeg bruker Lash power fra Clinique og Fatale fra Lancome uten problemer. Jeg bruker Lancome og har aldri hatt noen problemer med den (men det har jeg egentlig ikke hatt med noen merker). Bruker linser døgnet rundt. Har brukt Isadora tidligere, det sto på den at den var egnet for kontaktlinsebrukere.
Gjest Keycha Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Er det noen som kan anbefale en mascara som er egnet når man bruker linser? Jeg bruker nå en vannfast mascara fra YSL, men blir plaget med irritasjon på øynene hver gang jeg kombinerer den med linser. Jeg bruker linser og har ganske sensitive øyne.. Men jeg bruker Lancome sin "Hypnose", aldri hatt noen problemer med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå