Solfridbruda Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei! Jeg ønsker å ha en helt smal tiara dekket av en eller to rader med perler. Siden resten av smykkene og kjolen er i farge ivory, er det litt viktig at også tiaraen matcher. Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne en slik tiara? Kom gjerne også med forslag hvis dere vet om andre typer hårpynt bestående av ivoryfargede perler, eller om nettsider som byr på mye hårpynt/tiara/diadem til brud
Prinsesse Snuppelure Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 se her; scroll til nederst på siden; http://www.divax.no/info.asp?text=3 Noe sånt du kunne tenke deg? Hei! Jeg ønsker å ha en helt smal tiara dekket av en eller to rader med perler. Siden resten av smykkene og kjolen er i farge ivory, er det litt viktig at også tiaraen matcher. Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne en slik tiara? Kom gjerne også med forslag hvis dere vet om andre typer hårpynt bestående av ivoryfargede perler, eller om nettsider som byr på mye hårpynt/tiara/diadem til brud
Mistyen Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Tråden er ryddet da vi ikke ønsker å formidle kjøp og salg via forumet. Camilla (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå