Midnattsol Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 Noen som spiser dette? Husker jeg spiste det da jeg var lita, med sukker på. Hva bruker dere rømmekolle til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #2 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg bruker rømmekolle som en erstattning for rømme i dip etc. Er en mager erstattning og det passer bra. Smaker ikke så verst heller. Vet ikke om det også kan erstatte rømme i matretter også, men en skulle jo tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mai 2003 Da skal jeg prøve til dip. Har en stående som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. mai 2003 #4 Del Skrevet 8. mai 2003 Bruker rømmekolle eller melkering til tzatsiki i stede for gresk yoghurt. Har nesten samme konsistens og smak, blir mye bedre enn å sile norks yogurt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #5 Del Skrevet 8. mai 2003 Det hender jeg bruker rømmekolle og blander i en pose med sånne olje-vann dressingposer, og bruker det til fisk eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 8. mai 2003 #6 Del Skrevet 8. mai 2003 Du kan også greit bruke den som et magert alternativ til fløte og rømme i sauser og sånn. Det gjør alltid svigers! MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2003 #7 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg bruker å spise den med sukker på..... Det er så nam bruker det og til dip og i sauser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. mai 2003 #8 Del Skrevet 8. mai 2003 Rømmekolle var en fast del av manges frokost før i tiden. Husker da jeg jobbet på sykehuset hjemme, da skulle alle over 70 år ha rømmekolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. mai 2003 #9 Del Skrevet 9. mai 2003 Bruker rømmekolle eller melkering til tzatsiki i stede for gresk yoghurt. Har nesten samme konsistens og smak' date=' blir mye bedre enn å sile norks yogurt!![/quote'] Kjempelurt! :D Må prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. mai 2003 #10 Del Skrevet 9. mai 2003 Jaa! Det er det beste morfar vet! :D Husker at vi måtta ta med til han fra der vi bodde fordi dem ikke hadde i trøndelag en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #11 Del Skrevet 24. mai 2011 Gammel tråd, men hva er egentlig forskellen på vanlig rømme og rømmekolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #12 Del Skrevet 24. mai 2011 Aner ikke, men rømmekolle med brunsukker på <3 NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. mai 2011 #13 Del Skrevet 24. mai 2011 Rømmekolle har lavere fettinnhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå