Gå til innhold

Lokaler i Grenland

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Vi gifter oss i grenland neste sommer. Kirke er ikke bestemt enda, men vi står mellom Skien Kirke, Eidanger Kirke eller en kirke i Porsgrunn som jeg ikke husker hva heter sånn i farta... Men lokaler! Jeg kjenner jo faktisk ikke til noen lokaler i Grenland, omtrent.

De jeg kjenner til er Villa Fløyen (var det på tiendeklasseball, ikke veldig imponert over maten...), div. klubbhus (Pors, Sundjordet og Heistad), Odd Fellow (ingen erfaringer med, bare hørt at de har lokaler), og så selvfølgelig diverse resturanter.

Vi blir mellom 60 og 80 personer.

Noen som har tips på lokaler? Vi vet ikke om vi vil ha sted med matservering eller bestille det utenom, det blir bestemt etter at lokalet er på plass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ingen erfaringer, men ville bare si at Odd Fellow i Skien har flotte lokaler. (Har vært såvidt innom et par ganger) Aner ingenting om pris, kapasitet ol. Jeg ville tatt kontakt med dem. :)

Endret av Grønt blad
Skrevet
Jeg har ingen erfaringer, men ville bare si at Odd Fellow i Skien har flotte lokaler. (Har vært såvidt innom et par ganger) Aner ingenting om pris, kapasitet ol. Jeg ville tatt kontakt med dem. :)

Sjekk ut Langesund bad. Vi hadde bestemt oss for Villa fløyen, men ombestemt oss fort da vi kom til Langesund bad. Fantastisk lokale, i naturskjønne omgivelser. Litt over 700 pr kuver. Drikke kommer i tillegg, og det kan du kjøpe inn til vinmonopolets priser pluss 10% som de skal ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...