Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Kjøpte meg denne mp3 spilleren i går, min første, som jeg tror passer til mitt enkle behov. Kopierer nå endel CDer over på spilleren vha Creative media explorer. Går greit, men når jeg skal spille musikken på spilleren klarer jeg ikke å velge ut enkeltsangene jeg vil. Den bare starter ett sted og jeg ser ikke noen mulighet tiol å velge mellom ulike spor (kan hoppe videre til neste spor da, men ikke selv velge artist og sang).. Kan dette fikses? Det var jo så mange programmer som fulgte med spilleren, jeg gjorde bare som oppskriften sa og rippet CDer..
Temposonic Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei! Jeg hadde en liknende spiller, bare en eldre utgave. Og man kan ikke velge låter, og sortere etter artist album etc. Man ban bare bla frem og tilbake mellom sanger. Så vil du høre en spesiell sang, må du nok bla deg frem til den. De litt mer dyrere spillerne som iPod etc. kan man gjøre dette på.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 OK, jeg tenkte kanskje det var slik ja, siden den er ganske "enkel". Sambo har en Creative Zen, og den kan man bla på, men den er jo mye større også..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå