Loolaa Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Endelig har stoffet til kjolen min kommet! Nyyyyydelig gullstoff. Jeg har ventet og ventet MEN NÅ ER DET HER! JUHUUU! Jeg klarer ikke å la være å se på det. I går kveld gikk jeg rundt i huset med tiara og stoffet i håndet. Tra-la-laaaaa, så fint så fint! loolaa
Gjest Tex Skrevet 8. mai 2003 #3 Skrevet 8. mai 2003 I går kveld gikk jeg rundt i huset med tiara og stoffet i håndet. Tra-la-laaaaa, så fint så fint! loolaa Hi hi hi det der kunne definitivt vært meg også !!!!
Dødspingvinen Skrevet 8. mai 2003 #4 Skrevet 8. mai 2003 Gleder meg til jeg begynner å kjøpe inn ting til utstyret mitt:D Da skal jeg springe rundt å leke prinsesse :enig_animasjon:
Ingeborg Skrevet 8. mai 2003 #5 Skrevet 8. mai 2003 Gleder meg til jeg begynner å kjøpe inn ting til utstyret mitt:D Da skal jeg springe rundt å leke prinsesse :enig_animasjon: Ditto! Gledegledeglede meg til høsten! :D
Gjest Trampe Skrevet 8. mai 2003 #6 Skrevet 8. mai 2003 Grattis med nytt kjolestoff, tenker du blir kjempefin jeg!! Lykke til!!
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 #8 Skrevet 15. februar 2004 Dette er jo en stund siden Loola, men får jeg spørre deg hvor du fikk tak i kjolestoffet ditt??
prinsipessa Skrevet 15. februar 2004 #9 Skrevet 15. februar 2004 Dette er jo en stund siden Loola' date=' men får jeg spørre deg hvor du fikk tak i kjolestoffet ditt??[/quote'] Ja, det lurer jeg også på, har en skredder i familien som skal sy, men jeg må jo finne stoff...det er jo en del steder å velge mellom, men har ikke peiling på noen av de jeg.
Tari Skrevet 15. februar 2004 #10 Skrevet 15. februar 2004 Så gøy! Kan tenke meg du var fin med tiara og kjolestoff :-)
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 #12 Skrevet 15. februar 2004 Tester du ut smiley'sene, Jea? *tester ut en ny en jeg også*
Cajsa Skrevet 15. februar 2004 #15 Skrevet 15. februar 2004 Kan tenke meg det var moro! Gleder meg til den dagen kommer... *drømme*
pretty in pink Skrevet 15. februar 2004 #16 Skrevet 15. februar 2004 Hehe.... gull er gøy. Syr du selv?
Loolaa Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #17 Skrevet 15. mars 2004 Oj, så plutselig at det var kommet inn spørsmål her... Nei, jeg syr ikke selv, jeg hadde en sydame. Og stoffet er bestilt fra en fabrikk i utlandet som sydamen har kontakt med. Det tok lang tid for dem å finne akkurat det jeg ville ha, de sendte opp en prøve jeg ikke likte, men den rette kom altså til slutt. :-)
-ida- Skrevet 16. mars 2004 #18 Skrevet 16. mars 2004 Grattis, så spennende. Jeg venter spent på kjolen min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå