Alice Ayres Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 "Takk gud for det! With all do respect StoreSky... tror ikke jeg vil ha deg heller. Forøvrig må det være noe galt med meg den dagen jeg hiver meg på tilbudet til alexander. Hva andre driver med er deres sak..." Hmmm... klarer ikke å tolke denne.... betyr det at du vil ha meg, men ikke StoreSky? Eller betyr deg at du ikke vil drive med andre folks saker? Jeg liker deg også, til tross for at du kaller meg en kul.
Alice Ayres Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg vil også pule! NÅ! Kan noen vennligst rekvirere et jetfly og hente kjæresten??? Jeg vil altså ikke ha alexander, marienne E eller Alice Ayres! Dere får treffes og pule med hverandre. Alstå. Bare for å friske opp på hukommelsen din... jeg var klar som et egg, men du, du ville ikke ha meg... :gråte:
MarianneE Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Har du et tredje valg? Beklager, men jeg tror jeg holder meg til min elskede mann.... Men kul er du uansett.
Suzy Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Bare for å være sånn kjip etterdilter, så er jeg enig med MarianneE: Du er kul Alice :-D
Alice Ayres Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Bare for å være sånn kjip etterdilter, så er jeg enig med MarianneE: Du er kul Alice :-D Takk skal du ha, Suzy. Har veldig sansen for sånne som sniker i gresset.... og PAPAW!!!... bare kaster seg over meg... du ser litt sånn ut. Det liker jeg. Må innrømme at jeg har sans for pels og hår og slikt... og nå har jeg befølt både pelsen til Kevlar og håret til Helen Parr...mmmm... kan jeg få kjenne litt på pelsen din også??
Alice Ayres Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Har du et tredje valg? Beklager, men jeg tror jeg holder meg til min elskede mann.... Men kul er du uansett. Tredje valg...hmm... lete... tror Lund er rimelig klar for det meste. Er det et godt nok alternativ? Mannen din kan helt sikkert være med.
Gjest StoreSky Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Alstå. Bare for å friske opp på hukommelsen din... jeg var klar som et egg, men du, du ville ikke ha meg... :gråte: Der ser man hva jeg kaster vekk på 1-2-3 uten å tenke meg om! Sorry! ps. du er kul, synes jeg også!
Alice Ayres Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Der ser man hva jeg kaster vekk på 1-2-3 uten å tenke meg om! Sorry! ps. du er kul, synes jeg også! Jeg tror nok jeg kan overtales til å åpne den døren på gløtt igjen...
Suzy Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Takk skal du ha, Suzy. Har veldig sansen for sånne som sniker i gresset.... og PAPAW!!!... bare kaster seg over meg... du ser litt sånn ut. Det liker jeg. Må innrømme at jeg har sans for pels og hår og slikt... og nå har jeg befølt både pelsen til Kevlar og håret til Helen Parr...mmmm... kan jeg få kjenne litt på pelsen din også?? Værsågod klapp
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Værsågod klapp Klapp, klapp, bite, bite...
Suzy Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Klapp, klapp, bite, bite... Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... :-D
Alice Ayres Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... :-D Har du noen flere triks i ermet... pelsen?
MarianneE Skrevet 10. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. april 2008 Har du noen flere triks i ermet... pelsen? Litt spent jeg og, nå...
Suzy Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 Døh, jeg er en TIGER.. Klart jeg har flere triks
Alice Ayres Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 Døh, jeg er en TIGER.. Klart jeg har flere triks Kan du komme med et eksempel? Litt sånn put your money where your mouth is.... og i mellomtida .... vil du ha litt popcorn, MariannE?
MarianneE Skrevet 11. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 11. april 2008 vil du ha litt popcorn, MariannE? Ja takk, gjerne. Popcorn er noe av det beste jeg vet. Denne tråden blir nok snart flyttet over til snikk-snakk...
Suzy Skrevet 11. april 2008 #20 Skrevet 11. april 2008 Jeg kan klø deg på ryggen... med eller uten klør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå