Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var jo interessant. De kunne ikke gjennomføre testen siden stoffene ikke er lovlig i Norge!

http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg...icle1731248.ece

Tror ikke jeg har noe slikt, men det er ikke rart da at flere føler en prikking i leppene når de tar det på!

Så, hvis det blir trukket fra markedet, vil du hive det du har, eller hamstre, hehe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette var jo interessant. De kunne ikke gjennomføre testen siden stoffene ikke er lovlig i Norge!

http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg...icle1731248.ece

Tror ikke jeg har noe slikt, men det er ikke rart da at flere føler en prikking i leppene når de tar det på!

Så, hvis det blir trukket fra markedet, vil du hive det du har, eller hamstre, hehe?

Oj... :sukk: Den fra Clinique bruker jeg nå...

Gjest Gjest
Skrevet
Oj... :sukk: Den fra Clinique bruker jeg nå...

Me too! Det prikker jo litt i leppene da.

Skrevet

Har både den fra Model co og Lipfusion.Kasta det tvert i søpla.

Skrevet
Me too! Det prikker jo litt i leppene da.

Jo, men ikke så ille? Jeg som har hamstra litt av den, har vel 4 stk.

Må de kastes?

Gjest Elfrida
Skrevet

Helt sikkert ikke farlig, bare ulovlig å ha i kosmetikk. Capsaicin er det stoffet i chili som er sterkt, og det er jo ikke ulovlig å selge chili akkurat, selv om det er helt jævlig å få det i øynene.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å kaste min Lipfusion.

Skrevet
Jeg kommer ikke til å kaste min Lipfusion.

Ikke jeg heller ;) Min er snart tom; må kjøpe mer!

Gjest StockDama
Skrevet

Bruker ingen av de, som blir heldigvis ikke å savne noen av de.

På tv'n så stilte de city lips sammen med de andre, så trudde den kom til å bli fjerna også, men den var visst lovlig, yay!

Skrevet

Jeg brukte lipfusion i ca en måned tidligere... Kastet den fordi jeg fikk masse kviser (og da snakker jeg de store med bare vann i) på haka og rundt munnen. Når den ene forsvant kom en ny! Tror jeg nå forstår hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde :kjefte:

Skrevet

Har den fra Clinique, men den var så dårlig at den ligger i et skuff et sted.

Men Lipfusion.. Det er leit å si det, men jeg tar sjansen jeg.. Beste lipglossen jeg har prøvd noensinne, med eller uten plumping-effekt!

Gjest maybelline = grusom
Skrevet

Jeg reagerte noe voldsomt på den fra Maybelline. Både sved og prikket i leppene.. aldri opplevd maken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...