Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Var hos frisøren på onsdag og var veldig fornøyd. Men så skjer det som alltid skjer...jeg vasker håret og dermed er sveisen ødelagt.. Og jeg får ikke til å style det slik frisøren gjorde. Frustrerende! Lurte på om noen av dere vet om noen gode styling produkter? Det er jo en jungel der ute..jeg har ikke så god greie på slikt. Har blondt hår til skuldrene, litt tung, skrå pannelugg, litt oppklippet/tynnet. Frisøren fikk det så glatt og fint. Hun hadde i en slags krem da håret var vått, før hun fønet det. Noen som vet hva dette kan være? Balsam? Vil ha det glatt og rett. Hun fønet det vel så det ble ganske glatt, men jeg får det ikke til selv. Leter også etter et produkt som gir litt hold og definerer litt. En paste eller voks? Huff, skulle ønske jeg var flink med hår..
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Du kan jo gå tilbake til frisøren og spørre hva hun brukte.
miss me Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Siden jeg oppdageet stylingproduktet "Dust it" er jeg veldig fornøyd med sveisen min. Dust it er et pulver du drysser i håret når det er tørt. Jeg drysser litt bak på krona og rundt på sidene. (etter jeg har føna håret og tatt en runde med slette-tanga) Det gir et utrolig godt hold og du kan frisere håret slik du vil ha det. Det holder seg hele dagen (neste dag også)
IloveNY Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Siden jeg oppdageet stylingproduktet "Dust it" er jeg veldig fornøyd med sveisen min. Dust it er et pulver du drysser i håret når det er tørt. Jeg drysser litt bak på krona og rundt på sidene. (etter jeg har føna håret og tatt en runde med slette-tanga) Det gir et utrolig godt hold og du kan frisere håret slik du vil ha det. Det holder seg hele dagen (neste dag også) Hvilket merke er det fra???
Nausicaä Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Pulveret heter Osis+ Dust It Mattifying Powder. Men jeg tviler på at det var dette frisøren din hadde i håret ditt. Sikter heller mot en slags styling-krem. Kan ikke gi deg noen tips, har krøller selv
miss me Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 det er fra osis ja, jeg tror heller ikke det var det stylingproduket din frisør brukte, men jeg digger det i allefall
Essie_ Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg bruker denne stylingkremen. Den holder det den lover. Tror den kan passe til beskrivelsen av det frisøren din brukte. Dessuten er den veldig drøy - bruker ca en mengde på str med en 50-øring før jeg tørker/føner håret. Det står at den er til farget hår, men kan gjerne brukes på hår med naturlig farge også, den gjør at fargen kommer mer frem og gir litt glans. Og den gjør ikke håret fett eller at det ser slik ut. Håret mitt ser mye sunnere ut når jeg har brukt den, enn hvis jeg har glemt det en dag. I tillegg beskytter (UV-filter) og pleier den håret. Endret 4. april 2008 av Anemsi
Gjest E N Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Vet ikke hvorfor noen sier at de ikke tror det er Osis+ dust it frisøren brukte. Den er helt vanlig hos frisører, og er fra merket Schwarzkopf.
Aryia Skrevet 29. januar 2010 #10 Skrevet 29. januar 2010 Var hos frisøren på onsdag og var veldig fornøyd. Men så skjer det som alltid skjer...jeg vasker håret og dermed er sveisen ødelagt.. Og jeg får ikke til å style det slik frisøren gjorde. Frustrerende! Lurte på om noen av dere vet om noen gode styling produkter? Det er jo en jungel der ute..jeg har ikke så god greie på slikt. Har blondt hår til skuldrene, litt tung, skrå pannelugg, litt oppklippet/tynnet. Frisøren fikk det så glatt og fint. Hun hadde i en slags krem da håret var vått, før hun fønet det. Noen som vet hva dette kan være? Balsam? Vil ha det glatt og rett. Hun fønet det vel så det ble ganske glatt, men jeg får det ikke til selv. Leter også etter et produkt som gir litt hold og definerer litt. En paste eller voks? Huff, skulle ønske jeg var flink med hår.. Denne fra Redken kanskje? Redken er ikke trygg i forhold til dyretesting, men hvis du ikke tenker på sånt er den å anbefale.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #11 Skrevet 29. januar 2010 Vet ikke hvorfor noen sier at de ikke tror det er Osis+ dust it frisøren brukte. Den er helt vanlig hos frisører, og er fra merket Schwarzkopf. Fordi hun sier det er en krem. Men Osis+ dust it er vel det beste man kan bruke for volum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå