Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg har det siste halvåret hatt stadige utbrudd av store, tildels underjordiske, kviser på hakepartiet. Er 35 år og har aldri vært plaget av kviser før. Har forsøkt å følge med på om dette har sammenheng med eggløsning, noe jeg mistenker at det kanskje har, men der er vanskelig å si sikkert. Kvisene dukker opp og er der en stund så jeg vet ikke helt. Slike store, vonde kviser kan vel ikke være en reaksjon på kremer eller sminke? Det eneste nye produktet jeg er begynt med etter at dette problemet startet er renskekrem fra Nivea. (billig fra dagligvaren) Har brukt litt ymse før, både billig og dyrt, men har aldri merket noen som helst forskjell. Nivea syntes jeg er bra ellers fordi den ikke tørker ut huden min, men kan den være årsaken til vonde kviser? Er det hjelp å få? Er det produkter som kan få kvisene raskere vekk når de først er kommet? Jeg tenker at dette er hormonelt betinget og at det derfor er lite jeg kan gjøre for å unngå, men det er mulig jeg tar helt feil her.
Yougogirl Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 (endret) Hei. Har akkurat det samme problemet, og jeg har prøvd alt av reseptfrie midler og div hudpleie for å få bukt med problemet. Mine kviseutbrudd er også hormonelle, men problemet ble etterhvert at de kom v eggløsning og v mens. Og de "underjordiske" kvisene ble så store at jeg aldri ble ferdig med dem. Det ble bare mer og fler. Etter å ha lest endel her inne, bestilte jeg meg time hos en hudlege, og har nå begynt på tetracykliner (antibiotika). det har hjulpet litt, men sliter med dårlig mage ol på antibiotikaen. Men det skal sies at min mage er sensitiv, det er mange som ikke får de plagene. Uansett anbefaler jeg å ta kontakt med lege, hos meg var det ihvertfall den beste løsningen. ( og jeg har brukt MYE penger på kremer ol som ikke har hjulpet noe) LYKKE TIL Endret 4. april 2008 av Yougogirl
Gjest Hei! Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde også en del underjordiske kviser før, pluss hvite prikker og sorte prikker..Tror jeg brukte en fuktighetskrem som var altfor fet for meg (Nivea Q10 plus eller noe spnt) Hjalp i hvertfall å bytte krem til en som er mye lettere
Gjest lucky!74 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Denne vil gi deg god hjelp mot kviser http://www.skin-etc.com/janmabibicr.html Jeg har denne og den fikk meg først til å få masse kviser akkurat som at huden renset seg skikkelig. Nå er huden bra, jeg får jo alltids en kvise i ny og ne en gang i mnd men dette er minimalt. Denne kremen brukes om natten, husk en god fuktighetskrem på dagen fordi denne kremen er litt uttørkende. Og husk faktorkrem! Det er veldig viktig siden denne kremen inneholder syrer.
Gjest Mirina Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Denne vil gi deg god hjelp mot kviser http://www.skin-etc.com/janmabibicr.html Hvor mye koster denne kremen?
Gjest lucky!74 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 (endret) Hvor mye koster denne kremen? Du må opprette en bruker på denne siden så ser du prisen når du er innlogget. Jeg kjøper kremen på Ebay. Lett å søke opp kremen der så ser du prisen. Den er ikke så fryktelig dyr også holder den lenge. Endret 4. april 2008 av lucky!74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå