Gjest mm Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Er det noen som kan slutten på denne sangen? God morgen alle sammen, god morgen far og mor osv og på slutten er det noe som .......på himmelen høy og blå, hei hå. Men jeg får det ikke til å stemme med strofen før dette.
Gjest imli Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 neste strofe tror jeg er god morgen lillesøster god morgen storebror! Men mer husker jeg ikke
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 God morgen alle sammen, god morgen far og mor. God morgen lillesøster, God morgen storebror. God morgen trær og blomster, god morgen fugler små. God morgen kjære store sol på himelen høy og blå.
smilefjes Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 ...god morgen, trær og blomster god morgen, fugler små god morgen store, lyse sol på himlen klar og blå HEI HÅ ...og med bevegelser til
smilefjes Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Der så jeg noen kom meg i forkjøpet, gitt. Litt annen versjon, men er vel slik med disse barnesangene at alle synger dem som de husker dem...
Susan Sto Helit Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Jeg har lært smilefjes sin versjon Jeg også, og det er den som er med på "Barnsa viser 1"
Lurvina Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Istedetfor lillesøster og lillebror, så går det an å si hver en søster, og hver en bror. God morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen hver en søster, god morgen hver en bror, god morgen trær og blomster, god morgen fugler små, God morgen store lyse sol på himelen klar og blå, Hei hå. Også har vi nattaversjonen: God natta alle sammen, god natta far og mor, god natta hver en søster, god natta hver en bror, god natta trær og blomster, god natta fugler små, God natta store lyse sol på himelen klar og blå. Hei hå
Imax Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Jøss, denne hadde jeg glemt! Den må jeg ta frem (blir helt svett av repeat på sangene...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå