Gå til innhold

Å være dame på internett

Yme

Anbefalte innlegg

Edit: Fytti, det her var et kjedlig innlegg... Jeg skal skrive det om i et nytt innlegg seinere fordi jeg ikke er helt fornøyd med måten jeg fremstilte det på. Sån går det når man skriver innlegg uten å ha fått no søvn på 5 uker. Lar det her bare stå, så kan det dø av segselv.

I går (eller dagen før der...) fant jeg ut at jeg skulle grave frem et av de gamle online spillene mine. Jeg leita helt nederst i bunken og fant det aller første MMOspillet jeg noengang har spilt. "Anarchy Online" heter det. Helt greit spill, men det fins bedre nå til dags... Uansett!

Jeg satt meg ned her forran dataen og lagde meg en figur. Sjekka litt på de forskjellige typene man kunne være, og fant en som blei beskrivd som veldig sleip og litt småkriminell som sniker seg rundt og skyter folk i ryggen. Det hørtes gøy ut. Siden figuren ikke trenger å drasse rundt på enorme våpen, men heller må være sleip og listig fant jeg ut at jeg skulle lage den til en dame! (siden dere er sleipe og skyter folk i ryggen... Men også litt fordi jeg syns figurer som sniker seg rundt ikke skal være store og sterke).

Etter å ha flydd litt rundt og skutt litt her og der så opplevde jeg noen ting som var litt... Det var litt ubehaglig, rett og slett... Veldig ofte når jeg har spilt litt sammen andre folk så skal dem grave og spørre om "du... ehm.. atte... er du jente på årntlig eller? Jeg håper du er det assa!". Hva er det forno tull?? Først og fremst har ikke de no med det, å uansett... De spør ikke folk med manneavatar om de er jente... Tror de ikke at jenter kan spille med manneavatar? Jeg syns faktisk det var litt provoserende, så jeg overser sånne spørsmål.

Det fineste av alt skjedde akkurat nå før jeg logga meg inn her på KG. Det var rett og slett noen som prøvde å ha sex med meg inni spillet :fnise:

Hvorfor det?? Hva er vitsen med sånt? Ikke veit jeg... Så jeg måtte selfvølgelig kødde litt med den personen da. Han/hun (Det var en kvinnelig avatar, men jeg vipper mest mot at det er en "han" som sitter bak skjermen der hehe) levde seg skikkelig inn i det med veldig beskrivende skildringer om hva han ønsket at jeg skulle gjøre. Jeg ville ikke være skikkelig dust, men jeg syns absolutt at jeg kunne være litt småfrekk, så jeg svarte med helt idiotiske ting... Som feks "Du! Går det ann å hoppe fra værandaen der, eller? Har du prøvd det?" og sånt... Etterhvert virka det som fyrn bynte å ta seg nær av det på ekte, så jeg fikk litt dårlig samvittighet :gjeiper: (selvom jeg er frekk og breikjefta her på kg, så er jeg egentlig bare en snill og følsom fyr innerst inne, men ikke si det til noen! La meg ha fasaden min ifred!!)

Har sett rundt om kring på en del sånne gamer forumer at med en gang en bruker der viser seg å være dame/jente så blit gutta helt gale.

Akkurat som at de ikke helt veit at en jente faktisk er en helt normal person, akkurat som dem... ehm... Eller, de er vel ikke helt normal når de oppfører seg sån da men :gjeiper:

Det er nesten som de bare tror at jenter er fabeldyr, så blir dem helt i ekstase når de ser at det faktisk fins mennesker med pupper og innovertiss... Akkurat som at kroppen dems aldri kom helt forbi det lille stadiet i starten av puberteten der vi gutta er litt sån våryre på fulltid... Det er jo mulig at de som driver sån faktisk er gutter i starten av puberteten, da. Å av de tusenvis av spillerne som er der hver dag, så er det jo absolutt ikke flesteparten av dem som prøver å søle ned figuren min med cyb0rsæden sin...

Det kommer snart et spill som jeg tror blir tøft. "Age of Conan"... Nå lurer jeg litt på om kansje det kommer til å være eksepsjonelt mange av dissa unge gutta i det spillet, siden det er det eneste spillet hvor damene faktisk har brysthvorter :P Det kommer sikkert til å flomme over av nakne dameavatarer som bare står stille (fordi spillern sitter å napper løken mens han ser på figure sin), eller andre som spør "er du dame på ekte... Jeg vil være shæææshten din", å det er jo ikke så gøy for oss normale mennesker som liker å spille for å drepe ting/folk/dyr (å velger å gjøre det i et spill, fordi det blir så mye problemer når man gjør det på ekte).

Jaja... Jeg får vel passe på å alltid lage veldig stygge manndige avatarer fra nå av, så slipper jeg de greiene der. Hmm... Eller kansje jeg skal fortsette å lage damer, å lure unge gutter til å gi meg gullet sitt? Bare plaserer figuren min på fanget hans, så skriver jeg /dance å dermed får den pubertale lille mannebassen en cyberlæppdæns å jeg får gull til å kjøpe sværd og piler... Det er jo litt stats å være en cyberhore!

Veldig langt innlegg ser jeg, men jeg måtte få lufta det ut... Det har virkelig gnagd på dendritten min, over lengre tid!

Til slutt vil jeg vise min sympati til alle jentene/damene her som er ekte damer på internett. Lag manneavatarer... Hvorfor i all verden har dere lest helt ned hit, i et så meningsløst og blodfattig innlegg? Jau jau... Da er det natta for meg... Jeg får gråte meg i søvn fordi jeg føler meg skitten og brukt. Natti!

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StockDama
siden det er det eneste spillet hvor damene faktisk har brysthvorte

I Shayia har damene brystvorter også! Hvertfall de på den onde siden.

Men folk oppfører seg annerledes mot en når man spiller mann eller jente. Får stadighet spørsmål om jeg er jente, hvor gammel jeg er og om jeg har bilde.

Tullete, men er bare å overse de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme, jeg digger deg! :hoho: :hoho: :hoho:

Det var faktisk en veldig hyggelig overraskelse å se at det var noen som satt pris på det vannskapte, knusktørre innlegget mitt! Hadde jeg vært en sån person som fikk sove om natta så hadde jeg sovet veldig godt med dette i tankene :klemmer: Kål mi :sjarmor:

I Shayia har damene brystvorter også! Hvertfall de på den onde siden.

Men folk oppfører seg annerledes mot en når man spiller mann eller jente. Får stadighet spørsmål om jeg er jente, hvor gammel jeg er og om jeg har bilde.

Tullete, men er bare å overse de.

Først og fremst... Sånne som deg har ikke tid til å spille spill. Gud har skapt deg for at du skal ligge å skræve over mens du popper ut bebier som en skikkelig pezzdispensor.

Jeg veit ikke helt hva jeg skal si om dissa F2P, masseproduserte hentai onlinespillene dine, Stockis... De er som spillverdens versjon av listepopp. Tanken er god, men produktet er som å ha rein komunsime som tørker deg i rævva glasskår. Det blir bare ikke hyggelig.

Men det er uansett forskjell på en brun påmalt flekk på puppen og en ekte 3dimesjonal hvorte som står som et tårn, både stolt og hugprud, der det strekker seg etter solen, og ikke minst evigheten, i all sin prakt! Jeg står fortsatt for det jeg skreiv... "Age of Conan" er det eneste spillet hvor damene har brysthvorter... Det er også det eneste onlinespillet hvor man kan hågge huet av folk, å det er helvete så sexy! (pluss at man får hevna seg mot de som prøver å forgripe seg på min vakre, jomfruelige guttekropp)

Der håper jeg at jeg virkelig fikk satt deg på plass, og at du har en kjempe fin dag videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

De har brystvorter som stikker ut, så nyah =p

Og om spillene er masseprodusert kommunisme som tørker meg med glasskår så er de virkelig velkommen til å gjøre det. De kan omså voldta meg med kniv, for så lenge jeg har en pc som suger møkk, så er dette de eneste alternativene jeg har.

Du er selvfølgelig velkommen til å kjøpe en splitter ny maskin til meg.

Ps: Conan kommer til å suge hamsterballe. =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er alltid så ond mot meg du, StockDama :tristbla:

Jeg er sikker på at du stammer fra knelere! De spiser mannen sin etter de har hatt sex... Noenganger spiser de han før. Uten at jeg ser noe galt i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama
Du er alltid så ond mot meg du, StockDama :tristbla:

Jeg er sikker på at du stammer fra knelere! De spiser mannen sin etter de har hatt sex... Noenganger spiser de han før. Uten at jeg ser noe galt i det!

Jeg er same....jeg er ond! I put a shaman curse on you!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
Burn the witch.

Vel, helt ærlig så vet jeg ikke om spilelt blir bra eller dårlig fordi jeg ikke har fått testa det enda...så det kan jeg umulig vite.

Men han var slem mot meg, så er jeg slem mot han. An eye for an eye greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...