Gjest Gjest_Lea_* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 HVordan går man over til varm blond(gul) til kald blond? ("grå")
IloveNY Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Du må nok ha hjelp fra en frisør... Men jeg vet at det finnes produkter hos frisørsalonger som skal fjerne gulhet i håret. Jeg brukte en fra redken (tror jeg :klø: ) når jeg hadde blondt hår før.
*MEDUSA* Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Sølvshampoo fungerer:) http://www.lookfantastic.com/hair/bc-bonac...er-shampoo.html http://www.lookfantastic.com/hair/loreal-p...lver-250ml.html Har bare brukt den overst, den funker.. men la den virke en stund i håret og bruk den hver gang du vasker håret.. da blir det sølv/grått;) Overdreven bruk=lilla:p Har vært mange ganger til frisør, de farger det sølvgrått og det forsvinner med en gang.. Det var de som sa jeg skulle bruke sølvshampoo...
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Mye skryt av frederic fekkai sin coloring shampoo på makeupalley. Den fjerner gulheten i håret. billig på strawberrynet,
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 HVa hvor er strawberrynet?? HAr faktisk aldri hørt om det, fines det i nærheten av drammen eller er det kun på nett?
IloveNY Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 www.strawberrynet.com :gjeiper: Genial nettbutikk som bare tar betalt for produktet, ikke porto! Varene blir sendt fra japan så det finnes ikke i nærheten av Drammen... Det finnes masse tråder om denne nettsiden hvis du søkert SN eller Strawberrynet
DDuck Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Du kan prøve med sølvsjampo ja ellers kan du også prøve med en glansvask som du får kjøpt hos frisør. Den heter Wella color fresh farge 8/81... Den funker veldig bra
Nienna83 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Strawberrynet ligger i Hong Kong, ikke Japan.. Og de sender deg varene uten leveringstillegg. Men bestiller du for mer enn 200 kommer toll på varene i tillegg, som du kan få betalt tilbake av dem.
Nienna83 Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Du kan prøve med sølvsjampo ja ellers kan du også prøve med en glansvask som du får kjøpt hos frisør. Den heter Wella color fresh farge 8/81... Den funker veldig bra Wella Color Fresh koster ca 80 kroner på lookfantastic.com. Glansvask varer litt lenger enn shamponeringer gjør.
Gjest Gjest_Lea_* Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Men da kan man vell bare bestille to ganger? Det koster ingenting å hente det på posten heller..? Altså heeelt gratis? Hehe. Det er jo suuupert:)
Nienna83 Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Men da kan man vell bare bestille to ganger? Det koster ingenting å hente det på posten heller..? Altså heeelt gratis? Hehe. Det er jo suuupert:) Jupp, kan du like gjerne bestille to ganger, så slipper du tollstyret og forsinkelser av pakken
Gjest Me Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Gikk inn på strawberriet.com, kikket på frederic fekai, men fant ikke den shampooen det var snakk om lengre oppe her.. knne noen hjulpet med å finne den? sende linken her? Hadde vært snilt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå