Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lea_*
Skrevet

HVordan går man over til varm blond(gul) til kald blond? ("grå")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok ha hjelp fra en frisør... Men jeg vet at det finnes produkter hos frisørsalonger som skal fjerne gulhet i håret. Jeg brukte en fra redken (tror jeg :klø: ) når jeg hadde blondt hår før.

Skrevet

Sølvshampoo fungerer:)

http://www.lookfantastic.com/hair/bc-bonac...er-shampoo.html

http://www.lookfantastic.com/hair/loreal-p...lver-250ml.html

Har bare brukt den overst, den funker.. men la den virke en stund i håret og bruk den hver gang du vasker håret.. da blir det sølv/grått;)

Overdreven bruk=lilla:p

Har vært mange ganger til frisør, de farger det sølvgrått og det forsvinner med en gang..

Det var de som sa jeg skulle bruke sølvshampoo...

Gjest Gjest
Skrevet

Mye skryt av frederic fekkai sin coloring shampoo på makeupalley.

Den fjerner gulheten i håret.

billig på strawberrynet,

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

HVa hvor er strawberrynet?? HAr faktisk aldri hørt om det, fines det i nærheten av drammen eller er det kun på nett?

Skrevet

www.strawberrynet.com :gjeiper: Genial nettbutikk som bare tar betalt for produktet, ikke porto! Varene blir sendt fra japan så det finnes ikke i nærheten av Drammen... Det finnes masse tråder om denne nettsiden hvis du søkert SN eller Strawberrynet :)

Skrevet

Du kan prøve med sølvsjampo ja :)

ellers kan du også prøve med en glansvask som du får kjøpt hos frisør. Den heter Wella color fresh farge 8/81... :)

Den funker veldig bra :jepp:

Skrevet

Strawberrynet ligger i Hong Kong, ikke Japan.. Og de sender deg varene uten leveringstillegg. Men bestiller du for mer enn 200 kommer toll på varene i tillegg, som du kan få betalt tilbake av dem.

Skrevet
Du kan prøve med sølvsjampo ja :)

ellers kan du også prøve med en glansvask som du får kjøpt hos frisør. Den heter Wella color fresh farge 8/81... :)

Den funker veldig bra :jepp:

Wella Color Fresh koster ca 80 kroner på lookfantastic.com. Glansvask varer litt lenger enn shamponeringer gjør.

Gjest Gjest_Lea_*
Skrevet

Men da kan man vell bare bestille to ganger? Det koster ingenting å hente det på posten heller..? Altså heeelt gratis? Hehe. Det er jo suuupert:)

Skrevet
Men da kan man vell bare bestille to ganger? Det koster ingenting å hente det på posten heller..? Altså heeelt gratis? Hehe. Det er jo suuupert:)

Jupp, kan du like gjerne bestille to ganger, så slipper du tollstyret og forsinkelser av pakken :)

Skrevet

Gikk inn på strawberriet.com, kikket på frederic fekai, men fant ikke den shampooen det var snakk om lengre oppe her.. knne noen hjulpet med å finne den? sende linken her? Hadde vært snilt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...