Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vimsevas
Skrevet

Hei jenter! Noen som har noen tips om bra selvbruningkremer i ansiktet? Jeg har prøvd ut ett par stk men av en merkelig grunn får jeg flekker utover dagen! Ser ikke ut.. Bruker fuktighetskrem og alt. Kan det være fordi jeg bruker brunkrem over? Hmm...:) Sifra om noen har noe å anbefale som ikke e altfor dyr og gir endel farge:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker denne fra Yves Rocher, den er helt grei.

Men all selvbruning bør brukes litt forsiktig, det er bedre å smøre seg med et tynt lag to-tre dager på rad til man får ønsket farge enn å satse på å bli brun med en gang, for når man smører tykt på er det (i hvert fall for meg) omtrent umulig å unngå å få skjolder.

Jeg bruker å rense huden, så smører jeg tynt på med selvbruning, og prøver å passe på at det blir jevnt, og så, etter en halvtime, smører jeg med et tynt lag fuktighetskrem. Grunnen til at jeg bruker fuktighetskrem etterpå er at om jeg har påført selvbruningen ujevnt, så vil en omgang med fuktighetskrem som oftest jevne det ut.

Gjest Keycha
Skrevet
Hei jenter! Noen som har noen tips om bra selvbruningkremer i ansiktet? Jeg har prøvd ut ett par stk men av en merkelig grunn får jeg flekker utover dagen! Ser ikke ut.. Bruker fuktighetskrem og alt. Kan det være fordi jeg bruker brunkrem over? Hmm...:) Sifra om noen har noe å anbefale som ikke e altfor dyr og gir endel farge:)

Av og til bruker jeg ModelCo sin brunspray til ansikt.. Den kan du bare vaske bort igjen når den ikke er jevn lenger, men jeg synes den holder supert. Blir vel ikke akkurat en selvbruner, siden du kan vaske den bort igjen når du vil, men den er bra. Eneste ulempen er at det er litt skimmer i den, men da bruker jeg en sminkebørste med litt solpudder på og børster over ansiktet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...