Gå til innhold

American Idol

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_l_*
Skrevet

Er det noen som følger med på American Idol?

Nå er den endelige gjengen plukket ut, mange utrolige sangere.

Min favoritt er han lille mørkhåra 16-åringen. Husker ikke navnet på han, men han kan synge ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min også!

Skrevet (endret)

Jeg har sniktittet litt på youtube, så har kommet like langt som seerne i USA :sjenert:. Han yngste er min favoritt også. David Archuleta heter han. Utrolig vakker stemme..Håper han når langt, men han har vel sikret seg platekontrakt uansett:)

Endret av dilldall
Skrevet (endret)

Ja David Archuleta er veldig flink, utrolig behagelig, trygg og fin stemme.. deilig å høre på :) Men sånn Idol-messig syns jeg kanskje han er litt tam, han blir litt for uskyldig og prektig. Men han har likevel den fineste stemmen!

Ramiele er kjedelig.. Ellers liker jeg også Jason Castro, men tror ikke han kommer til å vinne..

Gøy å følge med :)

Endret av Mischa
Gjest Gjest_sussi_*
Skrevet

Noen som så på ikveld?

Mine to favoritter før programmet startet, er fremdeles de beste!

Han søte lille David (hans versjon av Heaven er det vakreste jeg har hørt...) + han fra Australia (han som sang sist ikveld).

Den jeg likte minst,- var han Norjega (?), som sang Elvis. Likte ikke stemmen + at han var veldig bitchy.

Skrevet

^

ja Danny Noriega er litt drama queen..

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Følger med jeg også :sjenert::) Gleder meg til i kveld...da skal jentene i ilden. Får vi resultatene rett etterpå da? Det var kjekkere de forrige to sesongene, for da ble det sendt oftere.

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Har forresten ingen klar favoritt ennå, men liker foreløpig han fra Australia og lille David :icon_smile:

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Har blitt helt forelsket i "No air" med Jordin fra sist sesongs A. Idol.

Herlig........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...